Vraag

iPhone 6S Plus oortjes

• 12 januari 2016
  • 5 reacties
  • 175 Bekeken

Ik heb sinds gisteren mij Iphone maar hoort het dat je bij de Iphone 6s plus als je je oortjes er in stopt dat dat veel soepelijker gaat dan bij de iphone 6s want daar moet je ze echt eruit halen en bij mij kan geef ik een trekje en dan zijn ze eruit hoort dat?

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Maak je gebruik van Apple Earbuds of andere oortjes? Heb je dit probleem ook met andere oortjes?

Groet,
Apple oortjes gebruik ik en bij me iphone 5 oortjes is het hetzelfde probleem bij me iphone 6s plus terwijl dat bij me iphone 5 niet zo is
Reputatie 7
Badge +15
Hey Evy,

Ik heb hier geen iPhone 6s Plus naast me liggen (jammer genoeg) maar zo ver ik weet horen ze er niet zo heel gemakkelijk uit te gaan! Je moet er wel een klein beetje aan trekken en als hij dan 'los' is komt hij er natuurlijk soepel uit. Het liefste los ik dit natuurlijk direct voor je op maar in dit geval wil ik je adviseren om eens langs een T-Shop te gaan en uit te proberen of de iPhone 6s Plus die daar ligt hetzelfde heeft met de oortjes. Mijn collega's daar kunnen je dan verder helpen en meekijken naar je nieuwe toestel of het klopt of niet. 🙂

Houd je ons op de hoogte hier?
Ja dankjewel ! Amy ik ga donderdag naar de t mobile shop 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hey Evy,

We zijn erg benieuwd wat er uit je onderzoek komt! ;)

Hou je ons op de hoogte?

Reageer