Beantwoord

iPhone 6S Plus touchscreen werkt niet goed

Hallo,

Ik heb sinds begin december een Iphone 6s Plus maar het touchscreen lijkt niet naar behoren te werken.

He gebeurd meerdere malen per dag dat mijn toetsenbord op hol slaat zonder dat ik eraan zit of er met mijn vingers boven hang, ook opent hij soms zelfs apps en sinds vandaag gaat hij terug naar het beginscherm zodra ik een nieuw webadres wil intikken op Safari.

Wat ook vreemd is is dat er onderin het scherm standaard een rij met een soort wit/doorzichtige rechthoeken staat.

Kan ik hier zelf iets aan doen?
icon

Beste antwoord door Pilovali 27 januari 2016, 20:56

Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Waarschijnlijk is je touchscreen defect. Dit verklaard namelijk alle symptomen.
Je kunt het beste je telefoon voor reparatie aanmelden. Hier kun je lezen hoe dat in zijn werking gaat.

Groet,

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Waarschijnlijk is je touchscreen defect. Dit verklaard namelijk alle symptomen.
Je kunt het beste je telefoon voor reparatie aanmelden. Hier kun je lezen hoe dat in zijn werking gaat.

Groet,
Ik heb ook opeens sinds vandaag dat probleem met Safari (iPhone 6s). En ik heb er al een tijd last van mijn telefoon bijvoorbeeld niet wil openen, dan moet ik eerst de on-off button weer indrukken en dan doet hij het vaak wel weer.
Ligt dit alles echt aan de touchscreen?
Reputatie 6
Badge +17
Ik heb ook opeens sinds vandaag dat probleem met Safari (iPhone 6s). En ik heb er al een tijd last van mijn telefoon bijvoorbeeld niet wil openen, dan moet ik eerst de on-off button weer indrukken en dan doet hij het vaak wel weer.
Ligt dit alles echt aan de touchscreen?

Het klopt inderdaad dat er een probleem is met Safari. Apple is druk bezig om dat op te lossen.
Je kunt in de tussentijd zoek suggesties uitschakelen of de privé mode gebruiken.

Als je problemen hebt met je iPhone, kun je beter een nieuwe topic aanmaken, dan blijft het beter georganiseerd ;)

Groet,
Reputatie 7
Badge +20
Hey Melissa,

Welkom op ons Forum! :)

Wat zonde dat je iPhone nu al kuren vertoont! Het lijkt er inderdaad op dat je telefoon ter reparatie opgestuurd moet worden, omdat het een probleem met de hardware lijkt te zijn. Zorg dat je even een back-up van je gegevens maakt, want ze voeren als eerste een fabrieksreset uit (dit kun je thuis ook nog even uitvoeren, maar ik denk dat het in dit geval niet veel effect heeft helaas).

Eventueel zou je ook nog langs een iCentre kunnen gaan om te kijken of zij iets voor je kunnen betekenen. Er zit bijvoorbeeld een iCentre in Almere, Bussum en Hilversum.

Hopelijk is je iPhone snel weer opgelapt en werkt deze weer op volle toeren! :)

@YLimburg

Bij jou is het inderdaad een andere storing waar Apple van op de hoogte is, zoals Pilovali terecht aankaart. Hopelijk is ook dit snel opgelost!

Reageer