Beantwoord

iPhone 6s plus uit assortiment

• 18 december 2016
  • 5 reacties
  • 408 Bekeken

waarom staat de iPhone 6s 32gb wel in jullie shop en de 6s plus 32gb niet?
icon

Beste antwoord door Amy 19 december 2016, 11:30

Hey iPhone 6s,

Leuk om te zien dat je interesse hebt in een nieuw toestel! De iPhone 6S Plus staat niet meer in onze shop omdat deze uit het assortiment is. Wanneer er nieuwe toestellen van Apple op de markt komen gaan de oude toestellen uit het assortiment. Zodra de iPhone 6s (niet het plus model) ook uitverkocht is nemen we ook afscheid van dat toestel.

Hoe vind je de iPhone 7 Plus? Dit toestel doet niet mee met de Mobile Madness maand maar je krijgt momentel alsnog wel super goede kortingen tot 50% op dit toestel. Is dat misschien wat voor je? :8
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey iPhone 6s,

Leuk om te zien dat je interesse hebt in een nieuw toestel! De iPhone 6S Plus staat niet meer in onze shop omdat deze uit het assortiment is. Wanneer er nieuwe toestellen van Apple op de markt komen gaan de oude toestellen uit het assortiment. Zodra de iPhone 6s (niet het plus model) ook uitverkocht is nemen we ook afscheid van dat toestel.

Hoe vind je de iPhone 7 Plus? Dit toestel doet niet mee met de Mobile Madness maand maar je krijgt momentel alsnog wel super goede kortingen tot 50% op dit toestel. Is dat misschien wat voor je? :8
Bedankt zal er zeker naar kijken!
Reputatie 7
Badge +15
Graag gedaan! Trek maar aan de bel als je nog vragen hebt of als we je nog ergens mee kunnen helpen! 🙂
Hey T-mobile,

Sinds het eerste bericht van deze reeks is de 6s plus wél weer online geweest. Tot aan vandaag... Zal ie binnekort weer online komen of nu definitief niet meer?
Diederik
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Diederik,

Ai, dat klopt inderdaad. De iPhone 6S Plus was tot 1 mei te bestellen via onze website, maar is nu uit het assortiment gehaald. Ik zie dat mijn collega ook nog contact heeft opgenomen met de T-Mobile Shop in Utrecht en Nieuwegein, maar dat ze 'm daar niet meer hebben. We hebben natuurlijk wel de iPhone 7 (Plus) of de iPhone SE. Als je echt heel graag de iPhone 6S Plus wilt hebben, kun je ook kijken of je kunt verlengen via een externe dealer die wel dit toestel nog op voorraad heeft.

Ik zie trouwens dat je op dit moment al T-Mobile Samen hebt. Als je verlengt met een T-Mobile GO abonnement en je hebt twee of meer andere abonnees in jouw Samen groep, dan ontvang als jouw verlenging is ingegaan geen 2,50 euro maar 5,00 euro korting per maand 🙂 Altijd mooi meegenomen toch?

Ik hoop dat je alsnog een mooi toestel vindt om mee te verlengen! Als ik kan helpen bij jouw keuze of als je nog vragen hebt, laat het gerust weten!

Reageer