Beantwoord

iPhone 6s plus valt uit

Mijn Iphone 6s plus valt ineens uit en dan komt er het apple scherm op te staan. Het gaat dan de heletijd van apple scherm naar zwart scherm. Ik heb hem al geprobeerd oop fabrieksinstellingen te zetten maar dat helpt niet. Wat moet ik doen ?
icon

Beste antwoord door Hajar 30 mei 2018, 13:19

Hi Coenegracht A,

Aaah balen dat je toestel kuren vertoont. Is je toestel voorzien van de laatste update? Als een fabrieksreset niet heeft geholpen dan wil ik je adviseren om je toestel ter reparatie aan te bieden. Het reparatiecentrum gaat dan het toestel onderzoek en het probleem oplossen. Je kan het toestel heel kan aanmelden via deze pagina.

Laat je even weten of je zo verder komt? Als ik nog iets anders kan betekenen, hoor ik het graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Coenegracht A,

Aaah balen dat je toestel kuren vertoont. Is je toestel voorzien van de laatste update? Als een fabrieksreset niet heeft geholpen dan wil ik je adviseren om je toestel ter reparatie aan te bieden. Het reparatiecentrum gaat dan het toestel onderzoek en het probleem oplossen. Je kan het toestel heel kan aanmelden via deze pagina.

Laat je even weten of je zo verder komt? Als ik nog iets anders kan betekenen, hoor ik het graag!

Reageer