Beantwoord

iPhone 6S ruilen voor een andere telefoon

Hallo,

Mijn abonnement is 22 november van dit jaar verlengd ik heb gekozen voor een IPhone 6S 64 GB maar ik ben niet tevreden! Kan ik mijn telefoon nog ruilen voor een andere vergelijkbare of niet? kunt u iets voor mijn betekeken?

Mvg Rachel
icon

Beste antwoord door kme 8 december 2015, 16:32

Hallo,

Mijn abonnement is 22 november van dit jaar verlengd ik heb gekozen voor een IPhone 6S 64 GB maar ik ben niet tevreden! Kan ik mijn telefoon nog ruilen voor een andere vergelijkbare of niet? kunt u iets voor mijn betekeken?

Mvg Rachel

Hoi Rachel,

Wanneer jij je telefoon via de website/klantenservice hebt gekocht kun je binnen twee weken je toestel ruilen/retourneren. Hier zit je nu overheen helaas.

Wanneer je hem in een T-Mobile shop gekocht hebt, dan kun je hem zowiezo niet ruilen.

Wat bevalt je niet aan de telefoon en welke zou je graag willen krijgen?
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Hallo,

Mvg Rachel

Hoi Rachel,

Wanneer jij je telefoon via de website/klantenservice hebt gekocht kun je binnen twee weken je toestel ruilen/retourneren. Hier zit je nu overheen helaas.

Wanneer je hem in een T-Mobile shop gekocht hebt, dan kun je hem zowiezo niet ruilen.

Wat bevalt je niet aan de telefoon en welke zou je graag willen krijgen?
Ik ga liever terug naar Android!
Ik zou heel graag de Samsung Galaxy 6 S edge 64 GB willen hebben! Zoo ontzettend jammer!! Ik baal er wel van dus ja..
Kan ik niet voor diezelfde prijs en abonnememt die telefoon kunnen krijgen of gaat dat echt niet?
Hallo Espritgirl, ik heb bijna hetzelfde fout gemaakt. Echter heb ik de samsung S6 edge gehaald en wil liever een iphone. Misschien een ruil?
Reputatie 6
Badge +13
Beste Espritgirl op welke wijze en op welke datum heb je het toestel aageachaft?
Als dat 22 nov via een on line aankoop kan het zijn zijn de 14 dagen om te ruilen al om zijn.
Het gaat dus niet om de ingang datum van je abonnement maar om de leverdatum van het toestel.

Ruilen met een ander kan altijd maar hou er rekening mee dat je nooit weet hoe een ander met zijn of haar toestel om is gegaan en dat beide toestellen misschien niet even oud zijn.
Reputatie 6
Kan ik niet voor diezelfde prijs en abonnememt die telefoon kunnen krijgen of gaat dat echt niet?

Hoi Rachel,

Waar heb jij je toestel aangeschaft? Wanneer je deze in een shop hebt gekocht, dan zou je daar eens kunnen gaan vragen wat zij voor je kunnen doen. Doe dat dan wel zo snel mogelijk.

Zoals Rosan al aangaf, van ruilen komt vaak huilen, dus wanneer je het doet, regel het dan goed. Niks meer bedoeld naar anderen 😉

Reageer