Beantwoord

iPhone 6S start automatisch apps op

• 29 november 2016
  • 4 reacties
  • 8322 Bekeken

Ik heb pasr dagen geleden een iphone 6S gekocht en vanaf het moment dat ik heb hem geinstalleerd etc opent hij vanzelf apps? Hoe komt dit? Dit had ik ook met mijn oude iphone. Als ik mijn telefoon ontgrendel opent hij van zelf apps zoals youtube of itunes terwijl ik er niet op klik. Heeeel vervelend hij is nog geen week oud..
icon

Beste antwoord door David 30 november 2016, 11:41

Hey Najia94,

Wat een vreemd probleem! Apart ook dat je op je oude én nieuwe iPhone hetzelfde probleem hebt. Hopelijk kunnen we dat op dit toestel oplossen! :)

Heb je de laatste software op jouw telefoon staan en heb je deze toevallig onlangs geïnstalleerd? Ik zou je willen aanraden om een fabrieksreset uit te voeren. Hierbij zet je jouw telefoon even helemaal terug naar de oorspronkelijke staat. Als je eerst een back-up maakt, dan raak je geen gegevens kwijt en deze kun je na de reset weer eenvoudig terugzetten. Op deze manier geef je jouw iPhone even een hele schone lei en dan zou het eigenlijk alweer moeten werken.

In onze Toestelhulp vind je instructies voor het aanmaken van een back-up en uitvoeren van een fabrieksreset. Met deze handleidingen moet het helemaal goed komen! :)

Laat je ons weten of mijn antwoord het gewenste resultaat heeft gehad? Als je nog vragen voor ons hebt, laat het dan ook gerust weten!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Najia94,

Wat een vreemd probleem! Apart ook dat je op je oude én nieuwe iPhone hetzelfde probleem hebt. Hopelijk kunnen we dat op dit toestel oplossen! :)

Heb je de laatste software op jouw telefoon staan en heb je deze toevallig onlangs geïnstalleerd? Ik zou je willen aanraden om een fabrieksreset uit te voeren. Hierbij zet je jouw telefoon even helemaal terug naar de oorspronkelijke staat. Als je eerst een back-up maakt, dan raak je geen gegevens kwijt en deze kun je na de reset weer eenvoudig terugzetten. Op deze manier geef je jouw iPhone even een hele schone lei en dan zou het eigenlijk alweer moeten werken.

In onze Toestelhulp vind je instructies voor het aanmaken van een back-up en uitvoeren van een fabrieksreset. Met deze handleidingen moet het helemaal goed komen! :)

Laat je ons weten of mijn antwoord het gewenste resultaat heeft gehad? Als je nog vragen voor ons hebt, laat het dan ook gerust weten!
Hallo David,

Helaas heeft het niet gewerkt heb hem al een aantal keren geresset maar het probleem blijft terug komen. Kan ik hier misschien mee terug gaan naar t mobile?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Najia,

Heb je een paar keer een fabrieksreset uitgevoerd of je toestel opnieuw gestart? Je hoeft een fabrieksreset maar een keer uit te voeren en dan wordt die gelijk terugzet naar de oorspronkelijke staat. Op deze pagina staan de instructies om een fabrieksreset uit te voeren. Heb je deze stappen al gevolgd? Mocht je dat nog niet hebben gedaan, maak dan eerst een back-up zoals David ook aangeeft. Anders raak je straks je gegevens kwijt.

Mocht dat niet werken dan zou je ervoor kunnen kiezen om langs de Apple store te gaan of je toestel ter reparatie aan te bieden. Dan kan heel makkelijk via My T-Mobile of via de T-Mobile Shop. Op deze pagina vind je meer informatie hierover.

Laat je even weten of het is gelukt, Najia?
Reputatie 4
Badge +9
Ik denk niet dat een fabrieksinstellingen helpt, als ik het zo via google zoek:

- My iPhone 6 launches apps by itself!
- my iPhone 6 is typing and opening apps by itself
- iPhone 5s randomly opening programs and typing by itself
- [iPhone 5S] Typt uit zichzelf en opent apps

Blijkt het een bekend probleem te zijn. 't enige wat ik kon vinden als 'antwoord' (soort van) is het type en gebruik van een non-apple of defecte AC-charger (oplader) die er bij zit.

It's not the case in my case. It's the non-Apple AC adapter. Stopped using one and the problem seems to have gone away. Seems that it sends a field up the cable that screws with the multi touch display . . . or something . . .

VERTALING: (google translateish)

Het is niet het geval in mijn geval. Het is de niet-Apple AC adapter. Gestopt met behulp van een niet-apple adapter en het probleem lijkt weg te zijn gegaan. Blijkbaar stuurt de kabel een soort storing naar het multi-touch display. . . of zoiets . . .

Maar sinds je gebruikt maakt van een nieuwe Iphone denk ik niet dat dit het geval is voor jou. Helaas ben ik geen expert met apple omdat ik het zelf niet gebruik.

Reageer