Beantwoord

iPhone 6s valt spontaan uit

• 17 april 2016
  • 2 reacties
  • 526 Bekeken

Afgelopen maandag heb ik bij mijn abonnementsverlenging een nieuwe iPhone 6s aangeschaft. Deze valt echter regelmatig spontaan uit. Met name als hij 's nachts opgeladen heeft, start hij 's ochtends soms uit zichzelf drie keer opnieuw op, en als ik hem wil unlocken, doet hij dat niet en kan ik 'm alleen door manual reset (aan-knop + home-knop) opnieuw starten. Gisteravond gebeurde het voor het eerst ook dat hij zonder aan de oplader te hangen plots vijf keer achter elkaar vast hing en gereset moest worden, bij eenvoudige bezigheden als het maken van een foto, verzenden of laden van een snapchat.
Op het internet las ik dat upgraden naar iOS 9.3 het probleem zou kunnen oplossen, maar ook dat heeft niet gewerkt.
Weten jullie hoe dit op te lossen of is de beste manier om 'm te ruilen tegen een andere iPhone 6s?
icon

Beste antwoord door 05alexander92 17 april 2016, 11:32

Het is inderdaad belangrijk om de laatste update geïnstalleerd te bellen, dat is iOS 9.3.1.

Je zou je iPhone kunnen proberen te herstellen naar de fabrieksinstellingen daarna om te kijken of dat nog verschil maakt. Als het probleem blijft, dan zou ik teruggaan naar waar je hem hebt aangeschaft.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Het is inderdaad belangrijk om de laatste update geïnstalleerd te bellen, dat is iOS 9.3.1.

Je zou je iPhone kunnen proberen te herstellen naar de fabrieksinstellingen daarna om te kijken of dat nog verschil maakt. Als het probleem blijft, dan zou ik teruggaan naar waar je hem hebt aangeschaft.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Luc,

Allereerst welkom op het forum!

De reden is minder leuk, wat balen dat je nieuwe toestel niet naar behoren werkt! Heb je zoals Alexander al aangaf je toestel teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Mocht dit niet geholpen hebben, dan wil ik je inderdaad adviseren om vandaag of morgen nog terug te gaan naar de T-Mobile Shop waar je je toestel hebt gekocht.

Als je je toestel minder dan 8 dagen geleden gekocht hebt en direct na aankoop defect is door een fabrieksfout, dan is ons advies om altijd binnen deze 8 dagen contact met ons op te nemen. Dan kunnen wij kijken of je toestel omgeruild kan worden voor een nieuw exemplaar. Vergeet niet je aankoopbewijs mee te nemen. Mocht je geen tijd hebben om naar de T-Mobile Shop te gaan, laat het hier dan even weten.

Houd je ons op de hoogte?

Reageer