Vraag

iPhone 6s valt steeds in de slot stand

Goedemorgen,
Ik heb een iPhone 6s en al een geruime tijd gaat mijn toetel opeens naar het scherm waar je de pincode moet invoeren als ik in een app of op internet zit. Ik moet dan steeds mijn pincode of vingerafdruk doen. Ik heb het automatisch slot al uitgezet.
Alvast bedankt!
Groetjes Natasja

2 reacties

Reputatie 5
Badge +15
Hoi Natasja,

Leuk je hier weer te zien! De reden ervoor is alleen minder leuk. Wij kijken echter graag met je mee!

Gek dat het toestel steeds op slot schiet zeg. Eerst zou ik erachter willen komen of dit probleem hardwarematig of softwarematig is. Het eerste wat je kunt doen is het toestel simpelweg opnieuw opstarten, dit kan soms helpen als een soort kleine reset. Helpt dat niet, dan raad ik je aan het toestel te resetten. Zorg er dan wel voor dat je een back-up maakt, je wilt natuurlijk niet al jouw bestanden kwijtraken! Hoe gaat het na de reset?

Een tip is ook nog om dit topic even door te nemen. Daar staan nog wat stappen in die je kunt doorlopen.

Laat je me weten hoe het afloopt? Ik help je uiteraard ook als je nog ergens tegenaanloopt. Trek dan even aan de bel!
Hallo Jaimy, bedankt voor je bericht. Ik zal de verschillende mogelijkheden eens proberen. Je hoort nog van mij of het is gelukt. Groetjes Natasja

Reageer