Beantwoord

Iphone 6S valt steeds uit (ook met volle accu)

• 20 mei 2016
  • 3 reacties
  • 941 Bekeken

Sinds een paar dagen valt mijn iPhone 6S continue uit als ik wat op mijn telefoon aan het doen ben. Of dat nu mailen, appen of iets anders is. De accu is steeds vol of in ieder geval meer dan 60%, maar toch geeft hij aan dat hij aan de oplader moet.

Wat is er aan de hand?
Ik heb de laatste update geïnstalleerd, maar daarvoor gebeurde het ook al en het is dus niet veranderd.
icon

Beste antwoord door Issam 21 mei 2016, 12:11

Hallo NGV,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk dat je hier je vraag stelt.

Het is natuurlijk minder leuk dat je toestel blijft uitvallen. Dit is zeker niet de bedoeling. We gaan daarom graag voor je op zoek naar een oplossing.

Goed dat je een software update hebt gedaan, dat is namelijk het eerste wat we adviseren. Is het na een update niet opgelost dan adviseren we je om de telefoon één keer volledig terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Is dit ook niet de oplossing dan moet je toestel opgestuurd worden ter reparatie.

Alle informatie over het bovenstaande vind je in het 'Hoe voorkom ik een reparatie' topic. Laat ons weten of het is gelukt! Als je nog aanvullende vragen hebt dan horen we het graag van je.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hallo NGV,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk dat je hier je vraag stelt.

Het is natuurlijk minder leuk dat je toestel blijft uitvallen. Dit is zeker niet de bedoeling. We gaan daarom graag voor je op zoek naar een oplossing.

Goed dat je een software update hebt gedaan, dat is namelijk het eerste wat we adviseren. Is het na een update niet opgelost dan adviseren we je om de telefoon één keer volledig terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Is dit ook niet de oplossing dan moet je toestel opgestuurd worden ter reparatie.

Alle informatie over het bovenstaande vind je in het 'Hoe voorkom ik een reparatie' topic. Laat ons weten of het is gelukt! Als je nog aanvullende vragen hebt dan horen we het graag van je.
Probleem ook bij mij bekend.. Is er al een oplossing/update?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Stencok,

Had je de reactie van Issam al gezien? Heb je al een update gedaan of is dit juist na een update aan het licht gekomen?

Van welk toestel maak je gebruik en welke softwareversie staat er nu op? In het topic waar Issam in zijn bericht hierboven linkt vind je ook nog een aantal handige tips.

Ik ben benieuwd naar je reactie, we helpen je hier graag verder. 🙂

Reageer