Vraag

iPhone 6s werkt nauwelijks meer en moet constant herstart worden

• 10 februari 2017
  • 2 reacties
  • 137 Bekeken

Mijn 6s is hartstikke traag en moet ik minstens 10x per dag resetten. Ik heb alles al geprobeerd want het meest vervelende is dat soms het scherm blijft 'hangen' en m'n telefoon dan uit zichzelf vanalles gaat doen zoals contacten bellen via beeldoproepen van whatsapp enzovoorts.
Is er een mogelijkheid dat ik mijn abonnement een jaar eerder al verleng en in aanmerking kom voor een nieuwe telefoon? Dit alles is gebeurd nadat m'n telefoon hard gevallen is per ongeluk. Hebben mensen hier verstand van? Ik ben al jaren tevreden tmobile klant en wil m'n nummer niet kwijt. Maar nu kan ik m'n telefoon nauwelijks normaal meer gebruiken.

Groetjes!

2 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hoi hoi wentelteef,

Wat balen zeg! Begrijpelijk dat je dit opgelost wilt hebben. We kijken graag voor je naar wat de mogelijkheden zijn.

Je gaf zelf al aan dat je jouw toestel hebt laten vallen, de kans dat je toestel door de val defect is geraakt (later) is erg groot. Het is in deze situatie dan ook niet mogelijk om je telefoon aan te bieden ter reparatie, omdat je garantie is vervallen door de val schade.

Wat wel mogelijk is, is dat je jouw contract vervroegd vernieuwt. Dit betekent dat je een nieuw toestel mag uitzoeken en het contract wat bij dit toestel hoort ingaat aan het eind van je huidige contractperiode. Als je hier gebruik van wil maken dan kunnen we een bel afspraak inplannen met de afdeling vernieuwingen. Laat ons weten op welke dagen en tijdstippen je hebt best bereikbaar bent.

Bel je liever zelf wanneer het jou uitkomt? Dan kan je bellen naar het gratis nummer 0800-8104, onze collega's staan je graag te woord!
Dank Issam voor je reactie! Ik ga contact opnemen met de collega's via het telefoonnummer.

Reageer