Vraag

iPhone 7 en iTunes werken niet samen

  • 14 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 234 Bekeken

Hallo,
Ik heb de nieuwste versie (12.1.3) Itunes op mijn computer staan en IOS software 10.0.2 op mijn nieuwe Iphone 7.
Nu wil ik graag mijn playlist synchroniseren via de computer maar ik krijg steeds de melding dat de iphone niet kan worden gebruikt omdat hiervoor een nieuwere versie van itunes is vereist! Op beide staat het allernieuwste..wie kan helpen?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Nan76,

Dankjewel voor de terugkoppeling. Goed om te lezen dat de iPhone 7 verder goed bevalt. Ik heb op deze Apple support pagina een aantal oplossingen gevonden voor je iTunes probleem. Zou je dit een kunnen uitproberen en ons laten weten of het heeft gewerkt?
hi, gewoon een laptop/pc. heb zelfs oude itunes verwijderd en nieuwste versie van itunes er op nieuw opgezet dus heb geen idee hoe nu verder?
iphone bevalt verder prima maar zou dit toch graag opgelost zien.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Nan76,

Welkom op ons forum! Hoe bevalt je nieuwe iPhone? :)

Maak je gebruik van een PC of Mac? Het lijkt er namelijk op dat versie 12.5.1 de meest recente is voor Windows 7 (en later). Heb je gecontroleerd of er echt geen nieuwe software beschikbaar is op je computer?

Laat even weten of het gelukt is!

Reageer