Beantwoord

Iphone 7 geluid tijdens bellen werkt niet

• 26 juni 2018
  • 1 reactie
  • 865 Bekeken

Na update naar IOS11 kan ik niet meer met mijn iphone bellen of gebeld worden. Als ik gebeld word en opneem hoor ik niet en degene die mij belt ook niet. Zelfde als ik bel, als de ander opneemt horen zij mij niet en ik hen ook niet. Het geluid van het toestel werkt wel. De dictafoon werkt ook niet. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Het toestel is nooit gevallen en heeft ook geen vochtschade. Is 1 jaar en 4 maanden oud. Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Jaimy 26 juni 2018, 15:39

Hoi Christy1911,

Ik ga meteen met jou meedenken! Dat moet natuurlijk zo snel mogelijk opgelost worden, dus daar gaan we voor zorgen.

Heb je het toestel al eens opnieuw opgestart? Zou je ook eens kunnen controleren hoe het gaat als je jouw simkaart in een ander toestel stopt? En hoe gaat het als je juist een ander simkaartje in jouw toestel stopt? Met deze kruistest kunnen we beter bepalen waarin het probleem zich bevindt! Aan de hand daarvan kan ik jou het beste advies geven, dus ik ben benieuwd naar jouw bevindingen.

Ik hoor het graag van je en dan gaan we hier verder mee aan de slag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Christy1911,

Ik ga meteen met jou meedenken! Dat moet natuurlijk zo snel mogelijk opgelost worden, dus daar gaan we voor zorgen.

Heb je het toestel al eens opnieuw opgestart? Zou je ook eens kunnen controleren hoe het gaat als je jouw simkaart in een ander toestel stopt? En hoe gaat het als je juist een ander simkaartje in jouw toestel stopt? Met deze kruistest kunnen we beter bepalen waarin het probleem zich bevindt! Aan de hand daarvan kan ik jou het beste advies geven, dus ik ben benieuwd naar jouw bevindingen.

Ik hoor het graag van je en dan gaan we hier verder mee aan de slag!

Reageer