Beantwoord

iPhone 7 introductie

• 17 augustus 2016
  • 4 reacties
  • 354 Bekeken

Is er al zicht over de reserveer datum van de iPhone 7?
icon

Beste antwoord door Sam- 18 augustus 2016, 16:55

Hey Noor en Poeskwoelie,

Welkom op het forum! Kunnen jullie ook niet wachten? Ik heb 'm ook liever gisteren dan vandaag..

Er is op dit moment nog geen datum bekend, maar de verwachting is dat de aankondiging begin september gaat plaatsvinden. Ik verwacht dat het daarna niet heel lang meer zal duren voordat je 'm kan bestellen en in ontvangst kan nemen. Houd onze website en het forum in de gaten voor updates.

Wat zien jullie trouwens het liefst terug in de nieuwe iPhone? Welke functie mag geïntroduceerd worden, of welke mag verbeterd worden? Ik ben benieuwd!
Bekijk origineel

4 reacties

Is er al zicht over de reserveer datum van de iPhone 7?
Ik mag per Oktober gaan verlengen en zit er om te springen ......
Reputatie 6
Badge +17
Hey Noor en Poeskwoelie,

Welkom op het forum! Kunnen jullie ook niet wachten? Ik heb 'm ook liever gisteren dan vandaag..

Er is op dit moment nog geen datum bekend, maar de verwachting is dat de aankondiging begin september gaat plaatsvinden. Ik verwacht dat het daarna niet heel lang meer zal duren voordat je 'm kan bestellen en in ontvangst kan nemen. Houd onze website en het forum in de gaten voor updates.

Wat zien jullie trouwens het liefst terug in de nieuwe iPhone? Welke functie mag geïntroduceerd worden, of welke mag verbeterd worden? Ik ben benieuwd!
Ik mag vanaf mei al een nieuwe telefoon uitkiezen maar moet toch echt nog even geduld hebben. Ik hoop dat ik op tijd ontdek wanneer ik de telefoon kan reserveren. Anders moet ik daarna nog langer wachten tot ik hem ontvang haha!

Ik hoop dat de camera van de iPhone 7 beter wordt, soms ben ik geneigd om over te stappen naar Samsung omdat die echt een betere kwaliteit heeft qua foto's.

Daarnaast heb ik vernomen uit de rumors dat de iPhone 7 geen aansluiting meer heeft voor oortjes en de oplader. Ik weet niet of ik daar nu zo blij mee ben, als er dan een keer iets kapot gaat of defect is, zal het flink wat kosten om dit opnieuw aan te schaffen. Maarja, dat weet je dan weer van te voren als je voor Apple kiest.
Reputatie 6
Badge +17
Hey Noor,

Ik zie inderdaad dat je al een tijdje kan vernieuwen. Heb je speciaal gewacht met vernieuwen voor de nieuwe iPhone? Welke iPhone gebruik je nu?

Dat hoop ik ook! Ik was erg tevreden met de camera van m'n iPhone 6, maar verbeteringen zijn altijd welkom. Vooral optische stabilisatie zou ik erg waarderen. Dit is nu alleen nog beschikbaar op de plus modellen, hopelijk bij de aankomende iPhone ook bij het 'kleinere' model.

Als we de geruchten moeten geloven dan verdwijnt inderdaad de 3.5 mm jack voor de koptelefoon. Je zou dan muziek moeten luisteren via de Lightning aansluiting of met Bluetooth oordopjes. Als de Bluetooth oordopjes worden meegeleverd, dan heb ik nergens problemen mee. ;)

Nog één ding wat ik graag verbeterd zie; de accu. Elk jaar zeg ik dit opnieuw. Het zou toch mooi zijn als je een paar dagen geen zorgen hoeft te maken over hoe hoog of laag je batterijpercentage is..

We gaan het zien, heel binnenkort!

Reageer