Beantwoord

iPhone 7 kwaliteitsprobleem

• 25 september 2016
  • 4 reacties
  • 232 Bekeken

Mijn nieuwe iPhone 7 zit niet goed in elkaar. Aan de linkerkant is het scherm niet goed gemonteerd waardoor er voelbaar een opstaand randje aanwezig is. Uiteraard hoort dit niet.

Gisteren bij de T-Mobile shop in Leidschendam geweest en die geeft aan dat ik het toestel binnen 8 dagen kan ruilen maar dat er geen voorraad is.

Hoe gaan jullie dit oplossen? Uiteraard wil ik een toestel dat gaat Apple standaard in elkaar is gezet maar ruilen binnen 8 dagen zal waarschijnlijk niet lukt door voorraad tekorten.

Hoor graag even wat mogelijk is.
icon

Beste antwoord door Hajar 26 september 2016, 13:04

Hi Dickr43,

Welkom op ons Forum!

Wat balen dat je iPhone 7 niet goed in elkaar in zit. 😞 Ik begrijp dat je een goedwerkend toestel wilt hebben. Je kan je toestel inderdaad omruilen, maar je moet dan gewoon wachten totdat het toestel op voorraad is. Als je akkoord gaat dan kan ik de omruiling doorvoeren.

Ik hoor graag van je of je dat wilt. 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Dickr43,

Welkom op ons Forum!

Wat balen dat je iPhone 7 niet goed in elkaar in zit. 😞 Ik begrijp dat je een goedwerkend toestel wilt hebben. Je kan je toestel inderdaad omruilen, maar je moet dan gewoon wachten totdat het toestel op voorraad is. Als je akkoord gaat dan kan ik de omruiling doorvoeren.

Ik hoor graag van je of je dat wilt. 🙂
Hoi Hajar,

Ja, dat zou ik graag willen. Wachten op voorraad is geen probleem. Ik zou het toestel dan in de T-Mobile shop in winkelcentrum Leidschenhage willen omruilen, kan je dat zo regelen?
Reputatie 7
Badge +20
Hey Dickr43,

Helaas is dat niet mogelijk. De omruiling gaat via ons en wordt dan ook door ons ingepland. Je ontvangt vervolgens van AMP een e-mail om een afspraak in te plannen. Dit kan wat langer duren, doordat de iPhone 7 op het moment nog niet op voorraad is. Zodra ze deze met je kunnen ruilen, ontvang je dus pas bericht. Tot de tijd van omruiling mag je jouw telefoon blijven gebruiken.

Zou je mij in een privébericht (via mijn profiel) het IMEI-nummer kunnen sturen van jouw toestel? Je kunt deze vinden door *#06# in te tikken. Het is een cijfercode van 15 cijfers.

Ik zie je bericht graag verschijnen in m'n inbox!
Je hebt een PB!

Reageer