Beantwoord

iPhone 7 na update

Mijn iPhone heeft na de update diverse defecten, waaronder de wekker is stil in de stil modus. En hij loopt steeds vast.
Hoe moet ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door fluxsystem 3 oktober 2017, 09:12

Ah oké.

De nieuwste versie dus,

Het is handig om even een back-up te maken van je iPhone (Instellingen -> Klik op je naam boven in -> iCloud -> iCloud-Reservekopie -> Maak nu reservekopie)
Nadat je dat hebt gedaan, kan je de iPhone in fabriekreset zetten, en daarna via de back-up alles terug.
Hopelijk werkt daarna je wekker weer etc.

Groetjes

Diëgo

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hallo Jelena.

Wat vervelend zeg.
Zal je kunnen kijken wat voor iOS versie er op je iphone 7 draait.
Momenteel zijn er wat problemen met iOS 11, en natuurlijk de Beta versies.
Het kan zijn dat je het net treft met de firmware waarop jou telefoon draait.

Als er vragen zijn dan hoor ik het graag.

Groetjes

Diëgo
11.0.1 is de laatste software update.
Reputatie 4
Badge +6
Ah oké.

De nieuwste versie dus,

Het is handig om even een back-up te maken van je iPhone (Instellingen -> Klik op je naam boven in -> iCloud -> iCloud-Reservekopie -> Maak nu reservekopie)
Nadat je dat hebt gedaan, kan je de iPhone in fabriekreset zetten, en daarna via de back-up alles terug.
Hopelijk werkt daarna je wekker weer etc.

Groetjes

Diëgo
Hoi, sinds de IOS 11 update heb ik enorm veel problemen met mijn 7 plus. Inmiddels 11.2 erop maar problemen blijven ondanks paar keer reset fabrieksinstellingen. Scherm bevriest/loopt vast, apps sluiten zomaar, geluid valt weg of ik kan niet bellen, zelfs ITunes crashed. Iemand hier ook last van?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Bluffalo,

Heb je de tips van Fluxsystem al uitgeprobeerd? Dit schijnt een bekend probleem te zijn met iOs11.

Reageer