Beantwoord

iPhone 7 nano simkaart

• 27 september 2016
  • 3 reacties
  • 626 Bekeken

Hallo,

Morgen word mijn iphone 7 bezorgd. Ik begrijp dat hier hetzelfde type simkaart in gaat als in de iphone 6 versies. Is het verstandig om een nieuwe simkaart aan te vragen met mijn nummer? Kosten aan verbonden?
Ik ga ervanuit dat er morgen een simkaart bij zit maar met een tijdelijk nummer aan gekoppeld en niet mijn eigen nummer?
Nummerbehoud moet ik nog aanvragen, wou mijn aanvraag ongewijzigd laten anders moest ik langer wachten op de iphone..
icon

Beste antwoord door David 28 september 2016, 13:30

Hey Remco-M,

Klopt inderdaad, dat de simkaarten hetzelfde formaat hebben (nano). Er zit normaliter altijd een nieuwe simkaart bij de telefoon, zoals jij zo te zien gemerkt hebt. Ik zie namelijk dat je een nieuwe simkaart hebt geactiveerd. 🙂 Het is niet altijd nodig om de nieuwe simkaart direct te activeren, maar het zorgt wel voor de beste prestaties uiteindelijk.

Hoe bevalt de iPhone 7 jou, ook al heb je het toestel nog maar net binnen? 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Remco-M,

Klopt inderdaad, dat de simkaarten hetzelfde formaat hebben (nano). Er zit normaliter altijd een nieuwe simkaart bij de telefoon, zoals jij zo te zien gemerkt hebt. Ik zie namelijk dat je een nieuwe simkaart hebt geactiveerd. 🙂 Het is niet altijd nodig om de nieuwe simkaart direct te activeren, maar het zorgt wel voor de beste prestaties uiteindelijk.

Hoe bevalt de iPhone 7 jou, ook al heb je het toestel nog maar net binnen? 🙂
Hi! Ik heb net mijn iPhone 7 ontvangen van Apple dus zonder simkaart. Toen ik mijn iPhone opende, kreeg ik de melding dat ik een simkaart zonder pincode moet ingeven om de telefoon te activeren.
Betekent dat dat ik een nieuwe simkaart moet aanvragen die ik pas kan activeren nadat deze erin zit of kan ik ook de simkaart gebruiken van mijn (huidige telefoon) iPhone 5S? Alvast enorm bedankt voor de hulp!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi RJCS,

Allereerst welkom op het forum en gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! :)

Begrijpelijk dat je dit voor alle zekerheid even navraagt! In de iPhone 5S en de iPhone 7 gaat een nano simkaart, dus je kunt gewoon jouw huidige simkaart gebruiken. Wat betreft de melding: weet je zeker dat het gaat om een simkaartmelding? Of kan het misschien gaan om de toegangscode van toestel waarmee je kan vergrendelen? Bij een iPhone moet je namelijk eerst een toegangscode invoeren, daarna pas je pincode van simkaart. Kun je eens jouw huidige simkaart in het toestel doen en daarna opnieuw proberen op te starten? Krijg je dan nog steeds dezelfde melding?

Laat je even weten of het met bovenstaande tips is gelukt? In ieder geval heel veel plezier met je nieuwe toestel! Ik ben benieuwd hoe 'ie bevalt.

Reageer