Vraag

iPhone 7 Opladen / Battery Health erg snel opgeladen

• 8 november 2017
  • 3 reacties
  • 84 Bekeken

Is het normaal dat mijn iPhone 7 snel oplaadt? daarmee bedoel ik 1 uurtje opladen and het is 100% vol.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi LaPhenomeno,

Welkom op het forum!

Hmm dat is wel erg snel. Begrijpelijk dat je hier deze vraag stelt. Gebruik je de originele oplader nog? Zelf gebruik ik ook een iPhone 7 en als deze een uur aan de lader zit dan heb ik 'm maximaal 60-70% opgeladen.

Dit is uiteraard afhankelijk van hoeveel applicaties je op de achtergrond aan hebt staan, hoe vaak je jouw telefoon gebruikt en vele andere zaken. Zolang je de originele oplader gebruikt die je bij de iPhone hebt gekregen of een gecertificeerde lader dan hoef je je nergens zorgen over te maken. Liever te snel dan te langzaam opladen toch. 😉
Ja orginele oplader van Apple Store, maar soms valt mij iPhone 7 uit, ergens in 5% en 10% 😞
Reputatie 7
Badge +20
Hi LaPhenomeno,

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat die uitvalt. Zou je eens je toestel terug kunnen zetten naar fabrieksinstellingen? Maak wel eerst een back-up van je gegevens zodat je ze niet kwijtraakt. Ik ben benieuwd of je daarna nog steeds problemen ervaart.

Reageer