Beantwoord

Iphone 7 plus

• 19 december 2018
  • 1 reactie
  • 986 Bekeken

Hallo,

Ik heb bij T-Mobile 2 abonnementen. Sinds ongeveer 1,5 jaar heb ik met het ene abonnement een IPhone 7 Plus en bij de ander een Huawei. Ik mocht een aantal weken geleden verlengen en heb nu gekozen voor een XR. De iPhone 7 Plus heb ik nog steeds in gebruik. De simkaart van de Huawei heb ik in de iPhone 7 Plus geplaatst.

Echter heb ik vanaf afgelopen maandag problemen met het netwerk van het abonnement van de IPhone 7 Plus. Van 4G gaat het binnen enkele minuten naar 3G en daarna valt de 3G verbinding ook weg. Als ik bel of gebeld word, dan valt na enkele seconden soms de verbinding weg. De persoon waarmee ik spreek is wel aan de lijn maar wij horen elkaar niet meer. Ook heb ik dan geen internet verbinding. Ik heb geprobeerd om de netwerkinstellingen te resetten maar het riedeltje begint dan opnieuw: van 4G naar 3G en daarna geen van beide. Dit gebeurt op meerdere locaties.

Ik ben naar een T-Mobile dealer gegaan en daar heb ik een nieuwe simkaart gekregen. Dit heeft niet geholpen. De simkaart heb ik in een ander toestel geprobeerd maar dit helpt ook niet. De netwerkinstellingen van de iPhone 7 plus staan tevens gewoon goed. Wat mij verbaast is het feit dat dit alleen bij één van de twee abonnement gebeurt. Ik heb namelijk geen problemen gehad vóórdat ik de simkaart van het ene toestel (de Huawei) naar de iPhone 7 plus heb geplaatst (die ik 1,5 jaar in gebruik heb).

Ik heb eigenlijk alles geprobeerd om het probleem zelf te herstellen. Kunnen jullie mij nog tips geven?

Graag hoor ik van jullie.
icon

Beste antwoord door David 23 december 2018, 11:28

Hi @Aughy76,

Dat is inderdaad een opmerkelijk probleem!

Zou je de stappen uit dit topic eens kunnen doornemen? Hier staat precies in wat je kunt doen bij netwerkproblemen en hoe deze op te lossen zijn. Als het dan nog niet lukt, dan horen we graag wat je geprobeerd hebt en welk effect het heeft gehad!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi @Aughy76,

Dat is inderdaad een opmerkelijk probleem!

Zou je de stappen uit dit topic eens kunnen doornemen? Hier staat precies in wat je kunt doen bij netwerkproblemen en hoe deze op te lossen zijn. Als het dan nog niet lukt, dan horen we graag wat je geprobeerd hebt en welk effect het heeft gehad!

Reageer