iPhone 7 plus loopt constant vast

• 13 november 2017
  • 5 reacties
  • 7407 Bekeken

Hallo, sinds kort loopt mijn 7 plus meerdere keren per dag vast. Heel vaak als ik een app open en iets wil typen of naar een andere tab wil etc loopt de app vast en moet ik 'm 2 keer of meer afsluiten om het nog een keer te proberen, soms loopt heel de telefoon vast en kan ik niet eens het scherm uitzetten waarbij een harde reset de oplossing is. Is dit een ios fout of heb ik een nieuw toestel nodig?

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Thomas96,

Ik denk graag met je mee! Het zou natuurlijk zonde zijn als je gedwongen wordt een ander toestel aan te schaffen. :)

Heb je dit topic al eens bekeken? Dit topic staat boordevol tips en tricks om een reparatie te voorkomen!

Heb je het toestel ook al eens teruggezet naar fabrieksinstellingen? Vergeet geen back-up te maken! Dit kan al een heleboel oplossen, zeker als je op een schone installatie test (dus zonder de back-up terug te zetten).

Ik ben benieuwd wat je bevindingen zijn! Laat je het weten?
Ik kan wel proberen het op fabrieksinstellingen te zetten... kan ik dan gwn de backup die ik heb gemaakt er op zetten zodat ik niet al mn apps opnieuw hoef te installleren?
Reputatie 7
Badge +20
Hi thomas,

Maak eerst een back-up van de gegevens die je nu hebt en voer dan een fabrieksreset uit. Daarna kun je je toestel testen en controleren of het weer werkt en dan kun je je back-up weer terugzetten. Dan hoef je ook niks opnieuw te installeren.

Laat je even weten of het is gelukt?
Dat hielp niet. Mijn telefoon loopt nog steeds meerdere keren vast.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Thomas,

Zonde dat ook de fabrieksreset niets heeft opgeleverd en jouw telefoon nog altijd vast blijft lopen. Er zit in dit geval dan ook niets anders op dan jouw iPhone ter reparatie aan te bieden, zodat de professionals dit aan kunnen pakken. Je kunt jouw toestel direct via ons inleveren voor een reparatie. Je kunt er echter ook voor kiezen om even langs een Apple Store te gaan om te kijken of zij je misschien direct kunnen helpen bij jouw probleem. Zij kunnen dan in ieder geval even ter plekke meekijken en, indien nodig, het toestel ook gelijk ter reparatie aanmelden. Op deze manier kan jouw iPhone gauw worden opgelapt!

Als wij je verder nog ergens bij kunnen helpen of als je nog vragen hebt, laat het dan weten!

Reageer