Beantwoord

iPhone 7 Plus (mat)zwart verf bladdert af aan onderkant

• 29 april 2017
  • 2 reacties
  • 423 Bekeken

Ik heb dit toestel nu ongeveer een half jaartje, geen problemen mee gehad totdat ik vanochtend mijn telefoon uit het hoesje haalde. Het leek erop dat er een stukje stof of papier aan de onderkant tussen de microfoon en lightning-port zat. Na wat vegen met een doekje en het even aanvoelen met mijn nagel kom ik erachter dat het de vérf is die is losgelaten. Meteen op internet gezocht naar het probleem en, inderdaad, het is een vaker voorkomend probleem, de verf van de zwarte iPhone 7 (& Plus) laat snel los op bepaalde plekken.

Het is cosmetische schade dus ik verwacht niet veel/geen support, maar nou was mijn vraag of ik als consument iets kan krijgen/kopen om te voorkomen dat de verf aan alle kanten afbladdert, want ik maak mij zorgen over hoe het toestel er over anderhalf jaar uitziet, ik betaal er tenslotte een hoop geld voor.

Bij voorbaat dank,

J
icon

Beste antwoord door Serviceweb 29 april 2017, 10:30

Hoi J,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Ik heb het verhaal ook gelezen via iCulture. Daar is, volgens hun, jammer genoeg niets aan te doen, Apple doet hier ook niets aan. Ligt aan het soort verf dat erop zit en bij deze versie is dat gewoon niet goed. Men heeft het wel over om je iPhone in een hoesje te stoppen, dan heb je er het minste last van.

Misschien zijn er hier nog mensen die je verder kunnen helpen. Maar meest voor de hand liggende oplossing lijkt me ook om er een goed hoesje om heen te doen en houden.

Succes!
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi J,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Ik heb het verhaal ook gelezen via iCulture. Daar is, volgens hun, jammer genoeg niets aan te doen, Apple doet hier ook niets aan. Ligt aan het soort verf dat erop zit en bij deze versie is dat gewoon niet goed. Men heeft het wel over om je iPhone in een hoesje te stoppen, dan heb je er het minste last van.

Misschien zijn er hier nog mensen die je verder kunnen helpen. Maar meest voor de hand liggende oplossing lijkt me ook om er een goed hoesje om heen te doen en houden.

Succes!
Reputatie 4
Badge +6
Dit is wel erg vervelend.
Vooral met z'n nieuwe mooie toestel.

Hopelijk gaat er niet meer vanaf

Reageer