Beantwoord

iPhone 7 Plus thuisknop

• 18 december 2016
  • 8 reacties
  • 3383 Bekeken

Hallo
Ik heb mijn iphone 7 plus net gehaald op 18 dec en die thuisknop is niet touch maar klik wat is dit voor een iphone 7 plus
icon

Beste antwoord door Thalina 19 december 2016, 11:46

Hoi Thuy_16,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! 😃 Hoe bevalt 'ie tot nu toe (even zonder de thuisknop meegerekend)?

De iPhone 7 heeft een nieuwe soort homeknop dus begrijpelijk dat dit even wennen is! Het is een Force Touch-homeknop. Je kunt deze homeknop instellen via Instellingen > Algemeen > Thuisknop > Kies je klik. Op deze pagina vind je nog meer informatie over de nieuwe homeknop van de iPhone 7. Laat je weten of het daarmee gelukt is om 'm naar wens in te stellen?
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Thuy_16,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! 😃 Hoe bevalt 'ie tot nu toe (even zonder de thuisknop meegerekend)?

De iPhone 7 heeft een nieuwe soort homeknop dus begrijpelijk dat dit even wennen is! Het is een Force Touch-homeknop. Je kunt deze homeknop instellen via Instellingen > Algemeen > Thuisknop > Kies je klik. Op deze pagina vind je nog meer informatie over de nieuwe homeknop van de iPhone 7. Laat je weten of het daarmee gelukt is om 'm naar wens in te stellen?
Ik hoor klik geluid als ik op thuisknopje gaat drukken
Reputatie 7
Badge +15
Hey Thuy_16,

Had je de pagina waar Thalina naar verwijst nog doorgenomen? Je vindt daar meer informatie over hoe de nieuwe Force Touch-homeknop werkt. Zoals je misschien al gezien hebt is het geen fysieke knop. Je kunt de knop niet fysiek indrukken. Probeer het anders maar eens als je het toestel uit hebt staan. Je zult dan zien dat je de knop niet echt kunt indrukken.

De knop is een nieuw type touch-systeem waarbij het wel lijkt alsof je hem indrukt. Je kunt dit ook deels uitzetten. Dat doe je door de volgende stappen te doorlopen:

Instellingen> Algemeen> Toegankelijkheid > Thuisknop: Hier kun je onderaan 'Plaats vinger om te openen' aanzetten. Wanneer je dit aan hebt staan hoef je de knop niet meer' 'in te drukken' als je het toestel wilt gebruiken.

Laat je weten of het gelukt is? 🙂
Het ligt niet aan de instellingen het ligt aan de telefoon zelf
Reputatie 7
Badge +15
Hey Thuy,

Heb je de instellingen ook al geprobeerd om aan te passen? :8

Zou je het toestel eens uit willen zetten. Dan zie je namelijk dat je de knop inderdaad niet kunt indrukken. Kan dat bij jou wel als het toestel ook uit is?
Ik heb al aangepast en toen het toestel uitzet hoor k die klik niet meer
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Thuy_16,

Begrijp ik hieruit dat het is opgelost? Mocht je toch nog vragen hebben, dan kun je misschien ook even langs een T-Mobile Shop of Apple Store gaan. Dan kunnen ze daar ter plekke met je meekijken naar het toestel. Dat is van achter de computer wat lastiger voor mij 😉 Laat je weten of het is gelukt?

Ik wens je alvast fijne feestdagen toe!
Reputatie 6
Badge +13
Ik hoor klik geluid als ik op thuisknopje gaat drukken

Dat lijkt zo, maar toch is het niet zo. Onder de Force touch homeknop zit een vibe-engine (trilmotor), deze voel en hoor je trillen. Je kunt dit op drie standen instellen. 1, 2 en 3. 1 is zacht, 3 is hard. Je kunt dit zelf instellen onder instellingen > algemeen > thuisknop.

Reageer