Beantwoord

IPhone 7 Plus zwart scherm, kan nog wel gebeld worden

• 30 maart 2017
  • 1 reactie
  • 3031 Bekeken

Mijn iPhone 7 Plus heeft alleen nog maar een zwart scherm. Ik kan nog wel gebeld worden.
Als ik home en aan/uit knop indruk, hoor ik dat er een screendump gemaakt wordt, dus dat werkt ook nog.

Ik kan 'm niet uitzetten of resetten, althans homeknop en geluid zachter knop tegelijk indrukken heeft geen zin.

Wie o wie heeft de gouden tip?
icon

Beste antwoord door David 31 maart 2017, 13:12

Hey Svanheese,

Erg opmerkelijk! :S Geeft je toestel ondertussen al iets meer tekenen van leven of nog steeds niet?

Heb je het toestel al eens aan een computer gehangen om te kijken of het toestel wel herkend wordt en misschien zelfs aan gaat? Als er helemaal niets gebeurt, is er wel echt iets aan de hand met het beeldscherm. Je kunt nog bij een Apple Store naar binnen lopen om te kijken of zij het probleem herkennen en er misschien gelijk iets aan kunnen doen. Anders kun je het toestel ook direct bij ons ter reparatie inleveren. De reparatiedienst gaat er dan mee aan de slag! Ook dan zou het handig zijn als jouw iPhone wel herkend wordt bij de computer, zodat je nog gauw een laatste back-up kunt maken!

Hopelijk krijg je de telefoon nog aan de praat! Houd je ons op de hoogte? 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Svanheese,

Erg opmerkelijk! :S Geeft je toestel ondertussen al iets meer tekenen van leven of nog steeds niet?

Heb je het toestel al eens aan een computer gehangen om te kijken of het toestel wel herkend wordt en misschien zelfs aan gaat? Als er helemaal niets gebeurt, is er wel echt iets aan de hand met het beeldscherm. Je kunt nog bij een Apple Store naar binnen lopen om te kijken of zij het probleem herkennen en er misschien gelijk iets aan kunnen doen. Anders kun je het toestel ook direct bij ons ter reparatie inleveren. De reparatiedienst gaat er dan mee aan de slag! Ook dan zou het handig zijn als jouw iPhone wel herkend wordt bij de computer, zodat je nog gauw een laatste back-up kunt maken!

Hopelijk krijg je de telefoon nog aan de praat! Houd je ons op de hoogte? 🙂

Reageer