Beantwoord

iPhone 7 slecht geluid

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Ik ben woedend. Sinds juni mijn nieuwe iPhone 7 in gebruik. Geluid is niet in orde. Mensen aan de andere kant van de lijn zeggen dat ik slecht verstaanbaar ben.Eerst door Apple is het toestel opgehaald. Toen kreeg ik het toestel terug. Toen was het probleem omgekeerd ik hoorde onder de gesprekken de mensen heel zacht tot niet . Weer ter reparatie opgestuurd via t mobile. Toestel weer terug. Weer hetzelfde probleem. Mensen horen mij slecht . Mijn ervaring is dat je helemaal niet serieus word genomen .ik eis een nieuw toestel en vind het schandalig dat dit zo gaat het is toch niet normaal dat je met zo n duur toestel niet eens normaal kan bellen en van het kastje naar de muur word gestuurd?
icon

Beste antwoord door David 26 augustus 2017, 14:45

Hoi Riiii,

Zonde dat jouw toestel al deze kuren vertoont, begrijp best dat je daar gefrustreerd van raakt! :S

Klopt het dat je na jouw bericht ook gebeld hebt met de klantenservice, maar dat het probleem toen niet herleid kon worden? Ervaar je dit probleem nog steeds altijd en overal of op één locatie? Je geeft al aan dat het bij een andere telefoon goed werkt, dus het lijkt dan toch bij het toestel te liggen, maar het is opvallend dat het tijdens het gesprek vandaag niet voorkwam. Merk je toevallig verschil tussen de microfoon en luidspreker?

Je kunt sowieso de stappen uit dit topic nog uitvoeren, zodat je alles getest hebt. Als dat echter geen effect heeft, raad ik je toch aan het toestel ter reparatie aan te bieden, zodat dit opgepakt kan worden. Je kunt dit ook via een andere erkende reparateur doen. Poga8887 gaf Apple hierin ook terecht aan. Je kunt ook nog langs een Apple Store om te kijken of zij misschien het probleem kunnen herleiden en oplossen.

Laat je weten of het uiteindelijk dan toch opgelost is?

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 3
KasperM schreef:

Ik kan de persoon aan de andere kant van de lijn vrijwel niet (meer) verstaan met mijn iPhone 7. Heel irritant 😡

Moet hem altijd op de speaker zetten, kan iedereen lekker mee luisteren.
Hoe bied ik deze aan ter reparatie, hoe lang gaat dat duren en krijg ik een vervangend toestel in de tussentijd? Heb hem nl nodig voor mijn werk.
Eventuele kosten van reparatie kunnen dus gedeclareerd worden bij T-Mobile en/of Apple omdat er een slecht werkend toestel is geleverd?

Vraagje, heb je toestel instellingen hersteld, kan zijn, dat een fout in software zit. Probeer dit even

1. Ga naar Instellingen =>Algemeen.
  2. Scroll naar onderen en tik op Stel opnieuw in.
  3. Kies voor de optie Herstel alle instellingenen voer je toegangscode in.
Ik kan de persoon aan de andere kant van de lijn vrijwel niet (meer) verstaan met mijn iPhone 7. Heel irritant 😡
Moet hem altijd op de speaker zetten, kan iedereen lekker mee luisteren.
Hoe bied ik deze aan ter reparatie, hoe lang gaat dat duren en krijg ik een vervangend toestel in de tussentijd? Heb hem nl nodig voor mijn werk.
Eventuele kosten van reparatie kunnen dus gedeclareerd worden bij T-Mobile en/of Apple omdat er een slecht werkend toestel is geleverd?
Reputatie 7
Badge +20
Hey Riiiiiiiii,

Sorry voor de verwarring, ik ga ook af op basis van wat ik aan notities lees. Aangezien het probleem dus op geen enkele manier verdwijnt, zou ik toch bovenstaande stappen aan willen raden. Ik begrijp dat je een goed werkende telefoon wilt en dit is de beste manier om dit te doen. Ik wil je niet het gevoel geven je van het kastje naar de muur te sturen, maar jouw toestel zal toch onderzocht en gerepareerd moeten worden, dat kan ik vanaf hier niet voor je doen, anders had ik dat natuurlijk gedaan.

Als er echter iets is waar wij in de tussentijd wél bij kunnen helpen, dan doen we dat natuurlijk graag!
Opvallend dat het in dit gesprek niet voorkwam?? Hoe kom je aan die informatie ? Ik vroeg aan de medewerker of zij kon horen of de verbinding en het geluid slecht was. Zij zij daarop 2x ja dat het niet in orde klonk en in het begin van het gesprek kon zij mij helemaal niet verstaan!!!! Het is gewoon te gek voor woorden dat je als klant met n splinternieuw toestel van het kastje naar de muur word gestuurd . Waardeloos!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Riiii,

Zonde dat jouw toestel al deze kuren vertoont, begrijp best dat je daar gefrustreerd van raakt! :S

Klopt het dat je na jouw bericht ook gebeld hebt met de klantenservice, maar dat het probleem toen niet herleid kon worden? Ervaar je dit probleem nog steeds altijd en overal of op één locatie? Je geeft al aan dat het bij een andere telefoon goed werkt, dus het lijkt dan toch bij het toestel te liggen, maar het is opvallend dat het tijdens het gesprek vandaag niet voorkwam. Merk je toevallig verschil tussen de microfoon en luidspreker?

Je kunt sowieso de stappen uit dit topic nog uitvoeren, zodat je alles getest hebt. Als dat echter geen effect heeft, raad ik je toch aan het toestel ter reparatie aan te bieden, zodat dit opgepakt kan worden. Je kunt dit ook via een andere erkende reparateur doen. Poga8887 gaf Apple hierin ook terecht aan. Je kunt ook nog langs een Apple Store om te kijken of zij misschien het probleem kunnen herleiden en oplossen.

Laat je weten of het uiteindelijk dan toch opgelost is?
Riiiii schreef:

Bedankt voor de reactie maar zodra ik simkaart in ander toestel doe is het opgelost. Ligt dus echt aan het toestel

Dan ligt het dus niet aan T-Mobile maar aan uw toestel. Hiervoor kan Apple U ten dienst zijn.
Bedankt voor de reactie maar zodra ik simkaart in ander toestel doe is het opgelost. Ligt dus echt aan het toestel
Probeer eens een andere simkaart die niet van T-Mobile is. Hierdoor kun je testen of je daar hetzelfde probleem mee hebt. Zo weet je of het aan het bereik/netwerk van T-Mobile ligt of aan het toestel.

Reageer