Beantwoord

iphone 7 uitgevallen, gaat niet meer aan

• 17 november 2017
  • 3 reacties
  • 1066 Bekeken

gister is mijn iphone 7plus uitgevallen en gaat niet meer aan ook niet als ik hem in de lader leg?
hoe moet ik dit oplossen???
icon

Beste antwoord door Issam 20 november 2017, 10:18

Hoi MvSpaans,

Wat vreemd zeg. Goed dat je zelf al het een en ander hebt uitgeprobeerd.

Om antwoord te geven op je vraag: Ja en nee. De iPhone 7 Plus kan wel tegen water, maar heeft zijn beperkingen. De telefoon kan bijvoorbeeld maximaal een half uur onder water blijven en niet dieper dan 1 meter onder water.

Apple zelf omschrijft het als ‘spatwater en stof bestendig’. Dit betekent ook dat je geen garantie hebt op waterschade. Is je telefoon dus te lang of te diep onder water geweest en gaat deze daarna niet meer aan, dan kan je deze niet bij ons of bij Apple ter reparatie aanbieden. Is dit niet het geval dan wil ik je vragen om een kijkje te nemen in dit topic. Hier vind je hoe je een reparatie kan voorkomen en als deze niet te voorkomen is hoe je jouw toestel ter reparatie aanmeldt.

Ik ben erg benieuwd naar je reactie!
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi MvSpaans, nogmaals welkom op het forum.

Heb je al geprobeerd of het toestel wel aan gaat als je de aan/uit-knop en de home-knop tegelijkertijd indrukt voor een paar seconden?
Al geprobeerd hij reageert nergens meer op maar ik een had nog een vraag is de iphone 7plus waterdicht???
Reputatie 6
Badge +16
Hoi MvSpaans,

Wat vreemd zeg. Goed dat je zelf al het een en ander hebt uitgeprobeerd.

Om antwoord te geven op je vraag: Ja en nee. De iPhone 7 Plus kan wel tegen water, maar heeft zijn beperkingen. De telefoon kan bijvoorbeeld maximaal een half uur onder water blijven en niet dieper dan 1 meter onder water.

Apple zelf omschrijft het als ‘spatwater en stof bestendig’. Dit betekent ook dat je geen garantie hebt op waterschade. Is je telefoon dus te lang of te diep onder water geweest en gaat deze daarna niet meer aan, dan kan je deze niet bij ons of bij Apple ter reparatie aanbieden. Is dit niet het geval dan wil ik je vragen om een kijkje te nemen in dit topic. Hier vind je hoe je een reparatie kan voorkomen en als deze niet te voorkomen is hoe je jouw toestel ter reparatie aanmeldt.

Ik ben erg benieuwd naar je reactie!

Reageer