Beantwoord

iPhone 7 wordt heet

• 20 juli 2017
  • 1 reactie
  • 3990 Bekeken

Goedenavond,

Ik heb sinds januari een iPhone niet alleen gaat deze heel snel leeg, maar wordt de telefoon regelmatig zo heet dat ik mijn telefoon niet meer vast kan houden. Ik heb gelezen dat dit de accu is heb ik ng garantie op de accu??
icon

Beste antwoord door Issam 21 juli 2017, 13:32

Hey Jelenakrul,

Ohh dat is niet best. Goed dat je dit bij ons aankaart!

Je hebt standaard 2 jaar garantie op je telefoon. Als je accu niet uitneembaar is dan heb je hier ook 2 jaar garantie op. Is er geen sprake van val-, duw- of waterschade dan heb je gewoon garantie. Ik wil je vragen om een kijkje te nemen in dit topic. Hier vind je een aantal tips en instructies die je kan volgen voordat je jouw toestel opstuurt ter reparatie. Helpen deze tips niet, dan vind je daar ook uitleg over hoe je jouw toestel bij ons kan aanbieden.

Vergeet niet om eerst een back-up te maken van al je gegevens!

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord, heb je nog extra vragen dan helpen we je natuurlijk graag verder. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hey Jelenakrul,

Ohh dat is niet best. Goed dat je dit bij ons aankaart!

Je hebt standaard 2 jaar garantie op je telefoon. Als je accu niet uitneembaar is dan heb je hier ook 2 jaar garantie op. Is er geen sprake van val-, duw- of waterschade dan heb je gewoon garantie. Ik wil je vragen om een kijkje te nemen in dit topic. Hier vind je een aantal tips en instructies die je kan volgen voordat je jouw toestel opstuurt ter reparatie. Helpen deze tips niet, dan vind je daar ook uitleg over hoe je jouw toestel bij ons kan aanbieden.

Vergeet niet om eerst een back-up te maken van al je gegevens!

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord, heb je nog extra vragen dan helpen we je natuurlijk graag verder. 🙂

Reageer