Beantwoord

iPhone 8 en t-mobile problemen.

Hallo,

Al sinds de aanschaf ervaar ik problemen met bellen en mobiele data op mijn iPhone 8. Gesprekken vallen soms na 5 seconden weg en wanneer dat gebeurt kan ik voor een paar seconden ook niet meer internetten. Nu weet ik toevallig dat een aantal toestellen problemen hebben i.c.m. een T-Mobile simkaart. Alleen weet ik niet of de telefoon een defect heeft of niet. Ik heb met een medewerker van Apple gesproken en konden op afstand geen problemen vinden. Ook lees ik van meerdere gebruikers dat na het omruilen van de telefoon voor een ander exemplaar, dat daarmee de problemen tijdelijk zijn opgelost. Is er een manier om er zelf achter te komen dat het probleem bij de telefoon zit? Bijvoorbeeld door middel van een serienummer o.i.d.? Ik gebruik mijn telefoon ook zakelijk en het is niet wenselijk als ik mijn telefoon voor een paar weken kwijt ben voor reparatie.

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Hajar 21 maart 2019, 13:36

Hi Erik,

Ik begrijp dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. We adviseren klanten die een iPhone 8, iPhone 8 Plus of iPhone X bezitten dringend om deze te updaten naar de nieuwe software versie zodat zij de nieuwste functies en mogelijkheden gebruiken. Hoe je dat kunt doen, lees je hier: https://support.apple.com/nl-nl/HT204204. Als je na de iOS-software-update nog steeds problemen ervaart met de netwerkverbinding, kun je een afspraak maken met een erkende Apple Serviceprovider, Apple Store of T-Shop om je iPhone te laten onderzoeken. Hoe eerder je dat doet hoe eerder je je toestel terug krijgt.

Als ik iets anders kan betekenen hoor ik het graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Erik,

Ik begrijp dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. We adviseren klanten die een iPhone 8, iPhone 8 Plus of iPhone X bezitten dringend om deze te updaten naar de nieuwe software versie zodat zij de nieuwste functies en mogelijkheden gebruiken. Hoe je dat kunt doen, lees je hier: https://support.apple.com/nl-nl/HT204204. Als je na de iOS-software-update nog steeds problemen ervaart met de netwerkverbinding, kun je een afspraak maken met een erkende Apple Serviceprovider, Apple Store of T-Shop om je iPhone te laten onderzoeken. Hoe eerder je dat doet hoe eerder je je toestel terug krijgt.

Als ik iets anders kan betekenen hoor ik het graag!

Reageer