Vandaag contact gehad met jullie (telefonisch) met volgende probleem:
* Gesprekken vallen weg
* Niet mogelijk om te bellen
* Netwerk valt volledig weg ook geen data meer
Wordt vriendelijk geholpen om contact op te nemen met apple. Apple heeft toegegeven dat het gaat om een productie fout en als je Apple belt dan komt het goed.
Apple gebeld, maar die hebben niks lopen en stuurt me weer terug naar T-mobile, want jullie hebben hier een programma voor en het wordt geregeld. T-mobile is namelijk de leverancier van de telefoon en abonnement.
T-mobile weer gebeld en daar wordt mij verteld dat ik geen contact moet opnemen met Apple, maar langs een t-mobile shop moet gaan en mijn toestel ter reparatie moet aanbieden!
Wat is het beleid rondom deze problemen? Ik als klant verwacht van mijn leverancier een totaal oplossing en dat ik hierin geholpen wordt. Als er een productiefout is, wil ik dit gerust laten checken (direct in de t-mobile shop), maar als dit het geval is verwacht ik direct een nieuwe toestel te ontvangen. Ik heb namelijk niet het product ontvangen waarvoor ik heb betaald. Ben erg bang dat ik morgen weer een ander verhaal ga ontvangen in de shop.
Concreet: Hoe gaat T-mobile zorgen dat ik een werkende iPhone 8 ontvang en een blije klant blijf.
Beste antwoord door David
Hoi Stubbe,
Toestelproblemen zijn natuurlijk nooit tof! :S Als het dan ook nog gepaard gaat met tegenstrijdige informatie, dan wordt het natuurlijk frustrerend.
Ik heb jouw bestelling erbij gepakt en zie dat je de iPhone "gewoon" bij ons hebt gekocht, dus ik begrijp niet goed waarom je naar de Apple Store door werd verwezen, sorry voor deze verkeerde info. Dit zal ik ook terugkoppelen naar de collega die dit heeft doorgegeven.
Je kunt het toestel bij een T-Shop of via deze website aanmelden voor een reparatie. De reparatiedienst gaat jouw probleem dan onderzoeken en kijken wat de geschikte oplossing is in jouw geval. Ze zijn hier doorgaans snel mee en je krijgt dan ook spoedig bericht over de analyse van het probleem en de volgende stappen die er genomen worden.
Hopelijk is de miscommunicatie nu in ieder geval uit de lucht! Als je nog vragen hebt, stel ze gerust, we zitten er klaar voor!
Bekijk origineel
Toestelproblemen zijn natuurlijk nooit tof! :S Als het dan ook nog gepaard gaat met tegenstrijdige informatie, dan wordt het natuurlijk frustrerend.
Ik heb jouw bestelling erbij gepakt en zie dat je de iPhone "gewoon" bij ons hebt gekocht, dus ik begrijp niet goed waarom je naar de Apple Store door werd verwezen, sorry voor deze verkeerde info. Dit zal ik ook terugkoppelen naar de collega die dit heeft doorgegeven.
Je kunt het toestel bij een T-Shop of via deze website aanmelden voor een reparatie. De reparatiedienst gaat jouw probleem dan onderzoeken en kijken wat de geschikte oplossing is in jouw geval. Ze zijn hier doorgaans snel mee en je krijgt dan ook spoedig bericht over de analyse van het probleem en de volgende stappen die er genomen worden.
Hopelijk is de miscommunicatie nu in ieder geval uit de lucht! Als je nog vragen hebt, stel ze gerust, we zitten er klaar voor!