Beantwoord

iPhone 8 geen bereik en telefoongesprek valt weg

Toon eerste reactie

32 reacties

Reputatie 2
Hoi Wesley,

Heel logisch dat je dit wilt weten! Ik ben ook gebruiker van iPhone, dus ik snap dat deze vraag naar boven komt. Ik ga meteen eerlijk met je zijn! Op dit moment kunnen we daar geen garantie op geven, maar uiteraard zullen wij er alles aan doen om een goede oplossing te bieden wanneer dit probleem zich voor blijkt te doen. Voor nu ga ik er echter nog vanuit dat hier in de ontwikkeling van de nieuwe telefoons iets mee gedaan zal worden. Ik kijk zelf ook uit naar het nieuwe model (loop al een tijdje met een 6S en ben wel toe aan iets nieuws), en kan me niet voorstellen dat hier niets mee gedaan wordt. Dat is verder nog even afwachten, we gaan het zien in september!

Bedankt voor je eerlijkheid, Jaimy

Opzich zou ik nog wel even door kunnen aangezien mijn 7 Plus het nog uitstekend doet, maar aangezien de nieuwe modellen vast wel iets hebben wat me aanspreekt zie ik mezelf vrij snel na de release de overstap naar een nieuwer model maken. Maar goed, dat zien we dan tegen die tijd wel.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jos,

Ik wil je zeker helpen! Ik heb dit doorgezet naar de collega's die je nummerbehoud gaan regelen. Ik heb erbij vermeld dat ze je nummer zo snel mogelijk moeten vrijgeven. Je ontvangt een bericht zodra je nummer vrijkomt. Ik houd je case ook in de gaten zodat ik je zelf ook op de hoogte kan houden. Ik hoop dat ik je hiermee heb kunnen helpen. Nogmaals jammer van hoe het is gelopen. Ik had het graag anders gezien.

Mocht er nog iets zijn, laat het mij weten!
Als t-mobile nu gewoon eens eerlijk toegeeft dat het aan hun eigen netwerk ligt en niet aan de telefoons.
Maant dit probleem speelt al sinds de uitkomst van de nieuwe iPhone 8plus en iPhone x.
Geen 1 provider heeft hier last van behalve t-mobile!
vorge keer november een nieuw toestel gekregen en nu gewoon de zelfde problemen.
Telkens netwerk weg of tijdens Het bellen valt de verbinding enz weg en duurt het soms enkele minuten voordat je überhaupt weer bereikbaar bent!

die mutsen in de winkel weten en willen helemaal niks voor je doen ja proberen je alleen maar een abbo aan te smeren maar zeg er dan wel eerlijk bij om geen x of 8 te nemen.

Men bel je naar callcenter dan mag je hem zoals iedereen hier zoet gehouden wordt hem opsturen en heb je geen leen toestel dan mag je een Alcatel toestel kopen voor €35.

Dus doe wat aan het netwerk i.p.v. al die telefoons op te sturen voor reparatie.
Ruil ze gewoon meteen om want al dit type toestelen worden allemaal omgeruild?!

en zeg maar niet dat het niet zo is want spreek gewoon de waarheid.
Hoi Hajar,

Ik ga ervan uit dat er geen nieuws is en dat ik dus tot eind van de maand aan t-mobile vast zit... Jammer want ik heb gevraagd om spoed en het contract afgekocht.

Overigens afgelopen weekeinde in Portugal geweest, geen enkel probleem met het netwerk (NOS). Het ligt dus echt aan het "beste" netwerk van Nederland.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jos,

Kun je bij je nieuwe provider een nieuwe nummerbehoud verzoek aanvragen? Je nummer wordt dan direct vrijgegeven en dan kun je zo snel mogelijk overstappen.
Hoi T-Mobile

Blij dat ik dit topic tref, ik sta (stond) net op het punt mijn abonnement bij jullie met 2 jaar te verlengen i.c.m. een iPhone 8.

Nergens heb ik in jullie webshop kunnen lezen dat ik als Tmobile klant dit risico loop bij aanschaf van dit model iPhone. Wel in andere media.
Het zou jullie sieren hier om transparant in te zijn en deze informatie actief te delen.
Waarom gebeurt dit niet?

Dus hierbij alsnog; kan iemand mij zeggen hoe groot of klein de kans is dat ik dit issue ook ga tegenkomen?
Het percentage T-Mobile klanten i.c.m. iPhone 8 dat dit probleem gemeld heeft moet jullie bekend zijn.
Ik kan dan op basis van deze info zelf een inschatting maken of ik het risico wil nemen.

En is het nou een netwerk- of hardware probleem?
M.a.w. ligt het nu aan 3 op de 100 iPhone’s of aan 1 op de 10 simkaarten?

Groet,
Hugo
Hoi,

Ik heb al maanden last van een wegvallende verbinding, slecht werkend internet.

Kennelijk is dit nog niet opgelost: https://tweakers.net/nieuws/134641/t-mobile-heeft-nog-geen-oplossing-voor-wegvallende-verbinding-op-nieuwe-iphones.html

Ik heb gisteren een simkaart (Vodafone) geprobeerd van iemand anders: geen enkel probleem. Ook de Apple Store in Amsterdam zegt dat dit een probleem van T mobile is.

Jammer dat dus een schijnoplossing wordt aangeboden (reparatie van het toestel) terwijl jullie netwerk het probleem is. Jammer, ik ben al klant sinds jullie nog Ben waren en was eigenlijk altijd wel tevreden maar ik ga overstappen naar KPN.

exact dezelfde ervaringen. Bij T-Mobile hangen geen spiegels. Het ligt altijd aan iets anders.

Reageer