Beantwoord

iPhone 8 is niet verstaanbaar

• 18 december 2017
  • 1 reactie
  • 188 Bekeken

Nieuw abonnement aangeschaft bij T-mobile met iPhone. Blijkt dat T-mobile niet meer compatible is met iPhone. Ze zijn op geen enkele manier bereikbaar! Reageren niet op mail,Twitter etc. en als je na een half uur wachten eindelijk de klantenservice te pakken hebt, beloven ze een oplossing. Ondertussen zijn we al 3 maanden verder. Geen werkende telefoon!
icon

Beste antwoord door David 19 december 2017, 10:33

@Digu

Je hebt 3 aparte topics en 1 reactie geplaatst, dat is niet de bedoeling. Gezien het vele spammen moet ik je hier dan ook een waarschuwing voor geven. Ik vertrouw erop dat je dit in de toekomst niet meer zult doen en de huisregels in acht neemt.

Dit topic gaat op slot en er is in dit topic al gereageerd, dus daar helpen we je verder.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
@Digu

Je hebt 3 aparte topics en 1 reactie geplaatst, dat is niet de bedoeling. Gezien het vele spammen moet ik je hier dan ook een waarschuwing voor geven. Ik vertrouw erop dat je dit in de toekomst niet meer zult doen en de huisregels in acht neemt.

Dit topic gaat op slot en er is in dit topic al gereageerd, dus daar helpen we je verder.