Beantwoord

iPhone 8 - netwerkproblemen

• 7 januari 2018
  • 1 reactie
  • 437 Bekeken

Tot december 2017 zorgeloos kunnen bellen en gebeld worden alsook internetten met mijn apple iphone 8 64GB op het netwerk van T-Mobile, momenteel zowat onbereikbaar, elke dag een sms dat ik een oproep gemist heb, maar telefoon is niet over gegaan, als die overgaat en ik opneem, vaak geen geluid/telefoon blokkeerd, nauwelijks zelf kunnen bellen.
Ik hoor graag een eerlijke en duidelijke status update van Tmobile, hoe het er met dit probleem voorstaat. En een realistische inschatting met betrekking tot een oplossing.
Momenteel betaal ik 42,99€ maandelijks en kan jullie netwerk simpelweg niet gebruiken.
Wordt hier nu automatisch een case door de klantenservice aangemaakt voor compensatie van mijn abonnement?
icon

Beste antwoord door Jaimy 9 januari 2018, 16:25

Hoi Gerhard57,

Ik kan me voorstellen dat je hier totaal niet blij mee bent en daarom zijn wij hierover heel transparant: de problemen rondom de iPhone 8+ en X zijn bij ons bekend en we zijn achter de schermen heel hard bezig om die op te lossen, dit gaat in samenwerking met Apple. Wij namelijk ook heel graag dat dit zo snel mogelijk is opgelost, zodat iedereen weer zorgeloos kan bellen.

Op dit moment kan ik je aanraden het toestel ter reparatie op te sturen, zodat wij jou snel een passende oplossing kunnen bieden! Je kunt op deze pagina alle informatie vinden over het opsturen ter reparatie.

Hopelijk geeft dit wat meer duidelijkheid. Ik hoor het graag als je er meer vragen over hebt!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Gerhard57,

Ik kan me voorstellen dat je hier totaal niet blij mee bent en daarom zijn wij hierover heel transparant: de problemen rondom de iPhone 8+ en X zijn bij ons bekend en we zijn achter de schermen heel hard bezig om die op te lossen, dit gaat in samenwerking met Apple. Wij namelijk ook heel graag dat dit zo snel mogelijk is opgelost, zodat iedereen weer zorgeloos kan bellen.

Op dit moment kan ik je aanraden het toestel ter reparatie op te sturen, zodat wij jou snel een passende oplossing kunnen bieden! Je kunt op deze pagina alle informatie vinden over het opsturen ter reparatie.

Hopelijk geeft dit wat meer duidelijkheid. Ik hoor het graag als je er meer vragen over hebt!

Reageer