Beantwoord

Iphone 8 plus bel gesprekken vallen na paar seconden weg, of gaat niet eens over.

Hoi,

ik heb mijn iPhone 8 plus nu zo’n 1,5 jaar maar heb al die tijd al belproblemen. Ik heb zelfs al een nieuw toestel toegestuurd gekregen, maar deze vertoont hetzelfde probleem. Ik bel niet zo vaak dus het is me nooit zo opgevallen, maar de laatste tijd moet ik wat vaker bellen en dan valt het me op dat ik daadwerkelijk nooit of bijna nooit kan bellen.

Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb ook alle stappen al doorgenomen die in een ander topic staat, maar zonder succes.

Wat zijn de volgende stappen die ik kan nemen om dit op te lossen?
icon

Beste antwoord door Jaimy 8 mei 2019, 09:58

Hoi SmackRebel,

Dat is zéker niet de bedoeling, ben ik helemaal met je eens. En natuurlijk gaan we ervoor zorgen dat dit netjes wordt opgelost! Met zo'n toestel moet je immers wel goed kunnen bellen. ☺

Wat de volgende stap kan zijn, is even langs een Apple Store (maar ik zie dat die niet bij jou om de hoek zit) of een T-Shop. Voor jou wellicht een betere optie is om het toestel ter reparatie aan te bieden. Dat kun je doen via deze pagina. Ik weet dat dit niet de meest ideale oplossing lijkt omdat je het toestel even kwijt bent, maar op deze manier kunnen wij het toestel onderzoeken en jou de passende oplossing bieden. Vermeld er zo duidelijk mogelijk bij dat het om dit probleem gaat en dan moet het echt helemaal goedkomen.

Mocht ik je in de tussentijd nog ergens mee kunnen helpen, geef het dan ook gerust even aan!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +19
Hoi SmackRebel,

Dat is zéker niet de bedoeling, ben ik helemaal met je eens. En natuurlijk gaan we ervoor zorgen dat dit netjes wordt opgelost! Met zo'n toestel moet je immers wel goed kunnen bellen. ☺

Wat de volgende stap kan zijn, is even langs een Apple Store (maar ik zie dat die niet bij jou om de hoek zit) of een T-Shop. Voor jou wellicht een betere optie is om het toestel ter reparatie aan te bieden. Dat kun je doen via deze pagina. Ik weet dat dit niet de meest ideale oplossing lijkt omdat je het toestel even kwijt bent, maar op deze manier kunnen wij het toestel onderzoeken en jou de passende oplossing bieden. Vermeld er zo duidelijk mogelijk bij dat het om dit probleem gaat en dan moet het echt helemaal goedkomen.

Mocht ik je in de tussentijd nog ergens mee kunnen helpen, geef het dan ook gerust even aan!
Hoi SmackRebel,

Hoi,

Bedankt voor het antwoord. Hoe lang zou ik dan ongeveer zonder toestel komen te zitten?

Maar ik heb het toestel al eens eerder ter reparatie opgestuurd vanwege dit probleem, en dit heeft het toen niet verholpen. Dit was toen echter wel via Belsimpel, ik weet niet of dit nog verschil maakt?

Marcel
Reputatie 6
Badge +19
Ah, begrijp ik goed dat het huidige toestel via Belsimpel is aangeschaft? In dat geval staan wij namelijk los van deze aankoop en loopt de reparatie niet via T-Mobile, maar inderdaad via Belsimpel. Omdat ik vermoed dat het wel gaat om het bekende probleem in dit topic raad ik je aan eerst even met Belsimpel of Apple contact op te nemen en eventueel naar dat topic te verwijzen. Uiteraard kan ik op afstand niet met zekerheid zeggen of het echt om dit probleem gaat, maar het is wel goed om hiernaar te laten kijken!

Laat het me weten als ik je er nog verder in kan adviseren. Ik help je waar ik kan!

Reageer