Beantwoord

Iphone 8 plus klinkt dof

zoals de topic titel al zegt , mijn iphone 8 plus klinkt volgens iedereen net of ik half onder water zit of een emmer over mijn hoofd heb. anyway klinkt het heel dof en is telefoneren niet echt een feest momenteel, toch lastig als je veel zakelijk belt. zijn er hier al softwarematige oplossingen voor of is het een retourtje?
icon

Beste antwoord door fluxsystem 10 oktober 2017, 13:59

Hallo Peeertjuh.

Er zijn enkele problemen met de speakers in de iPhone 8 (Plus).
Zo is er bijvoorbeeld een probleem geweest de speaker bij de sensoren, deze kraakte bij de nieuwe iPhone 8 gebruikers tijdens het bellen.
Dit is inmiddels al opgelost.

Het dofklinken, klinkt als een nieuw probleem binnen iOS 11.
Er is in de tussentijd een update uitgebracht naar iOS 11.0.2, misschien heb je die al en is het probleem echter nog niet verholpen.

Eind oktober wordt iOS 11.1 verwacht en zal dan ook een aantal verbeteringen en zeker bug fixes met zich mee brengen.

Als er vragen zijn hoor ik het graag

Groetjes

Diëgo

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Peeertjuh,

Wat balen dat je probleren ervaart. Wij zien meerdere problemen met de nieuwe iOs versie. Heb je al geprobeerd om je toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen? Maak wel eerst een back-up van je gegevens wanneer je dat doet. Mocht dat niet werken dan wil ik je adviseren om te wachten op de volgende software update van Apple.

Excuses voor het ongemak!
Reputatie 4
Badge +6
Hallo Peeertjuh.

Er zijn enkele problemen met de speakers in de iPhone 8 (Plus).
Zo is er bijvoorbeeld een probleem geweest de speaker bij de sensoren, deze kraakte bij de nieuwe iPhone 8 gebruikers tijdens het bellen.
Dit is inmiddels al opgelost.

Het dofklinken, klinkt als een nieuw probleem binnen iOS 11.
Er is in de tussentijd een update uitgebracht naar iOS 11.0.2, misschien heb je die al en is het probleem echter nog niet verholpen.

Eind oktober wordt iOS 11.1 verwacht en zal dan ook een aantal verbeteringen en zeker bug fixes met zich mee brengen.

Als er vragen zijn hoor ik het graag

Groetjes

Diëgo
Lekker dan 😞 ik heb gereset, ge-update en 't is werkelijk helemaal ruk.... ik wacht het even af tot de nieuwe update en als het dan niet beter is moet er toch wat gebeuren, die iphone is er geen van 20 euro.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Peeertjuh,

Ik begrijp dat je hiervan baalt. Ik hoop dat het wordt opgelost met een update!
Reputatie 4
Badge +2
Op mijn iPhone 8 Plus werkt goed met iOS 11.0.3 en klinkt ook niet dof.
In iOS 11.1 worden er weer een hoop bugs opgelost, dus hopelijk ook voor jou.
allemaal leuk en aardig maar van een telefoon van meer als 1000 euro verwacht je toch wat meer als bellen met een geluid alsof je een emmer op je hoofd hebt 🙂
Reputatie 4
Badge +2
Meer dan 1000 euro betaald, dan ben je opgelicht hoor!
Ik zou er mee terug gaan!
Meer dan 1000 euro betaald, dan ben je opgelicht hoor!
Ik zou er mee terug gaan!

iphone 8 plus 256GB kost bij jou zeker maar 50 euro
Reputatie 4
Badge +2
I.p.v. te piepen over de prijs, is je probleem nog niet opgelost?
Dan is het probleem vast niet zo erg als je dan 10 dagen wacht om te reageren!
er zijn ook mensen die serieus werken ipv de hele dag dit forum in de gaten te houden en ik kan me niet herinneren dat ik piepte over de prijs azijnzeiker, ik piep over de kwaliteit
Heb je wel eens geprobeerd om ruisonderdrukking uit te zetten bij je instellingen?

Reageer