Beantwoord

iPhone 8 Plus netwerkproblemen

• 29 januari 2019
  • 2 reacties
  • 823 Bekeken

Reputatie 2
Beste T-M,

In een gezin van 6 personen hebben maar liefst 5 een abonnement van T-Mobile naar alle tevredenheid. Echter ervaart mijn moeder sinds aanschaf van een iPhone 8 Plus (nov 2017) netwekproblemen, vooral bij het bellen.

Zij kan niet gebeld worden, en als er word gebeld houdt het gesprek binnen enkele minuten op omdat de andere persoon wegvalt.

Een simswap heeft niet geholpen. Ik lees dat het een bekend probleem is en waarschijnlijk aan de simkaart van tmobile in combinatie met de iphone 8 plus ligt.

hierna heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Die leggen uit dat het toestel geswitched kan worden voor een andere exemplaar, maar hier zou maar liefst 7 dagen overheen gaan.

Moet dit echt zo lang duren? de klant kan er niks aan doen dat deze problemen er zijn, en vooral mag de klant geen nadelige gevolgen ervaren.
icon

Beste antwoord door Folkert 29 januari 2019, 21:00

Je zou langs de Apple Store kunnen gaan en proberen of het daar sneller kan. Het probleem ligt bij Apple, de klant kan daar inderdaad niks aan doen maar T-Mobile ook niet.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Je zou langs de Apple Store kunnen gaan en proberen of het daar sneller kan. Het probleem ligt bij Apple, de klant kan daar inderdaad niks aan doen maar T-Mobile ook niet.
Reputatie 7
Badge +20
Bij apple moet je wel duidelijk aangeven dat je het tweede jaar garantie claimt maar daarna helpen ze erg goed (mijn ervaring) je kan online een afspraak maken in de  support app. Of gewoon langs gaan. Maar dat blijft een gok als ze druk zijn moet je terug komen.

Reageer