Beantwoord

iPhone 8 plus slecht bereik

  • 31 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 458 Bekeken

‪@TMobile wat heb ik spijt dat ik mijn abonnement vervroegd heb verlengd sinds kort mijn nieuwe iPhone 8 plus vanaf dag 1 alleen maar ellende met dat ding.. niet kunnen bellen niet gebeld kunnen worden, gesprekken vallen weg, telefoon loopt vast. En ik word alleen maar van het kastje naar de muur gestuurd!! Technische dienst verteld mij ligt aan het netwerk icm met het toestel voorlopig is er nog niks geregeld voor mij!! Klachten worden met de dag erger!! Technische dienst zou mij steeds terug bellen maar zit nog te wachten. Geloof me als er niks aan gedaan word zal ik dit overal bekend maken, en sta ik morgen in de winkel van tmobile in de waldorpstraat! Schaam jullie @TMobile ‬
icon

Beste antwoord door error33 31 oktober 2017, 21:13

Welkom bij de club :(

Lees dit maar eens door:

https://forum.t-mobile.nl/apple-444/slechte-netwerkverbinding-met-iphone-8-plus-64gb-283693
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Welkom bij de club :(

Lees dit maar eens door:

https://forum.t-mobile.nl/apple-444/slechte-netwerkverbinding-met-iphone-8-plus-64gb-283693
Reputatie 4
Badge +3
Vreemd hier ook een iPhone 8 Plus en geen enkel probleem, werkt prima.
Mijn advies, loop eens een Apple winkel binnen, als het echt niet te verhelpen is ruilen ze ‘m in het begin vaak om.