Beantwoord

iPhone 8 plus slecht verstaanbaar

• 6 november 2018
  • 3 reacties
  • 1775 Bekeken

Hallo,
Ik heb sinds 5 maanden een nieuwe iPhone 8 plus, gekocht bij een bedrijf die partner is van T-mobile.
Sinds 4 maanden heb ik problemen met dit toestel, mijn zakelijke klanten verstaan mij slecht en dat komt natuurlijk niet professioneel over.
Ik heb alles al geprobeerd qua instellingen, heb een nieuwe simkaart gehaald bij T-mobile.
Mijn iPhone is onderzocht door de apple store, maar de problemen blijven.
Ik baal hier ontzettend van, duur toestel van 850 euro excl BTW en dan deze problemen.

De partner van T-mobile antwoordde mij:
  1. problemen zijn te wijten aan T-mobile en zijn bekend
  2. bel voortaan handsfree, want dan horen de klanten jou beter
  3. ga naar andere provider zoals Vodafone of KPN
Ik vraag mij echt af of deze persoon koorts heeft.....

Wat kan ik nu nog doen?
Graag ontvang ik advies.
Dank alvast.
icon

Beste antwoord door Kaassausje 6 november 2018, 20:28

Hoi arcoprins.

Je bent helaas niet de enige, er zijn tientallen pagina's (en nog een flinke partij losse topics) aan dit onderwerp besteed. Je vindt het antwoord van T-Mobile in dit topic.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Hoi arcoprins.

Je bent helaas niet de enige, er zijn tientallen pagina's (en nog een flinke partij losse topics) aan dit onderwerp besteed. Je vindt het antwoord van T-Mobile in dit topic.
Reputatie 7
Badge +18
Het is helemaal nog niet zeker of de problemen te wijten zijn aan T-Mobile, dat is erg makkelijk gezegd.

Na omruilen voor een model met een andere communicatie chipset blijken de problemen voorbij te zijn.
Ook is het zo dat geen enkele telefoon van geen enkel ander merk problemen heeft met T-Mobile.
Reputatie 7
Badge +20
De verkopende partij moet dit voor je oplossen.
je kan ook apple vragen om het op te lossen.
je hebt garantie van 