Beantwoord

iPhone 8 slecht netwerk

Hallo allemaal,
sinds drie weken heb ik een nieuwe iphone 8. Thuis heb ik zeer slecht bereik en mensen klagen dat ze mij niet kunnen verstaan wanneer zij mij bellen. Erg vervelend want ik betaal tenslotte genoeg voor ''het best geteste netwerk''. Na een beetje door het forum gebladerd te hebben zag ik dat meer mensen daar last van hebben. Middels de dekkingkaart bekeken dat ik wel goed netwerk zou moeten hebben en mijn simkaart in een iphone 6s gedaan die wel goed bereik geeft en wel goede telefoongesprekken kan voeren. Ik zag dat de iphone 8 eerst omgeruild kon worden voor een nieuwe, maar dat kan niet meer als ik het forum zo lees. De tweede optie zou zijn mijn telefoon voor reparatie op te sturen, maar dan ben ik mijn telefoon dus een tijd kwijt, dat kan ik niet veroorloven. Tevens ben ik ook van mening dat het een erg slechte zaak is dat dit probleem al lang bij T-Mobile bekend is maar dat er dus eigenlijk nog niks aan gedaan is want nieuwe telefoons hebben dus hetzelfde probleem nog, slecht dat dit bij de aankoop van het toestel niet benoemd is. Behoorlijk jammer dat het er dus op komt dat ik mijn telefoon ter reparatie moet sturen, deze dus een periode kwijt ben, niet de garantie dat ik geen refurbished telefoon voor terug krijg. Ik wel gewoon betaal voor service die niet geleverd wordt, en er nergens fatsoenlijk te vinden is hoe en wanneer dit probleem opgelost gaat worden.
Benoemswaardig is ook dat bij andere providers, die dit probleem niet hebben, er wel een betere reparatie/omruilservice is.
Ik hoop dan ook dat er een oplossing voor het probleem van het slechte netwerk gegeven wordt hier. Want het ''algemene topic'' doorbladeren geeft een hoop frustratie en een hoop onduidelijkheid.
icon

Beste antwoord door Hajar 26 juli 2018, 11:25

Hi Wietske,

Ik begrijp heel goed dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. Wij willen dat namelijk ook en dus doen we ons best om iedereen met dit probleem zo goed mogelijk verder te helpen.

Zoals het proces nu verloopt, moet het toestel eerst ter reparatie aangeboden worden voordat er volgende stappen genomen kunnen worden. Wanneer een toestel ter reparatie wordt opgestuurd, wordt het toestel volledig onderzocht en wordt het probleem geanalyseerd. Op basis daarvan wordt gekeken of het toestel gerepareerd kan worden door bijvoorbeeld één onderdeel te vervangen of dat het beter is om een vervangend toestel aan te bieden. Het kan dus zijn dat het toestel gerepareerd wordt óf dat het toestel wordt omgeruild. We gaan hoe dan ook dit probleem voor je oplossen!

Ik hoop dat je zo verder komt.

Om de Community overzichtelijk te houden zal ik dit topic sluiten. Mochten er updates zijn omtrent dit onderwerp, dan zullen wij die in dit algemene topic plaatsen.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Wietske,

Ik begrijp heel goed dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. Wij willen dat namelijk ook en dus doen we ons best om iedereen met dit probleem zo goed mogelijk verder te helpen.

Zoals het proces nu verloopt, moet het toestel eerst ter reparatie aangeboden worden voordat er volgende stappen genomen kunnen worden. Wanneer een toestel ter reparatie wordt opgestuurd, wordt het toestel volledig onderzocht en wordt het probleem geanalyseerd. Op basis daarvan wordt gekeken of het toestel gerepareerd kan worden door bijvoorbeeld één onderdeel te vervangen of dat het beter is om een vervangend toestel aan te bieden. Het kan dus zijn dat het toestel gerepareerd wordt óf dat het toestel wordt omgeruild. We gaan hoe dan ook dit probleem voor je oplossen!

Ik hoop dat je zo verder komt.

Om de Community overzichtelijk te houden zal ik dit topic sluiten. Mochten er updates zijn omtrent dit onderwerp, dan zullen wij die in dit algemene topic plaatsen.