Beantwoord

iPhone 8+ valt uit, probleem met simkaart?

• 20 november 2019
  • 1 reactie
  • 519 Bekeken

• is net lid geworden
  • 0 reacties

Hi,

Sinds afgelopen maandag heeft mijn iPhone 8+ kuren. Het begon met bellen, tijdens gesprekken hoorde ik niets van de andere kant. Wel als ik mijn telefoon op speaker zette of de oortjes inplugde. 

Gisterochtend ben ik naar een repairshop gereden en hebben ze de speaker gecontroleerd, het probleem deed zich nog steeds voor na vervangen van de speaker en de aansluitingen. 

Gistermiddag begon mijn telefoon uit te vallen als ik gebeld werd en opnam (handig!) en later op de avond zelfs als ik WhatsApp of andere ‘zware’ apps opende. 

Inmiddels overgeschakeld naar de oude telefoon van mijn vriend (een Android model waar niets mis mee is), en sinds een uurtje valt ook deze telefoon uit als ik een ‘zware’ app open. 

Weet iemand wat de oorzaak is van dit probleem? Is mijn iPhone kapot (zo ja, wat is er aan de hand?) en is het toeval dat ook deze telefoon uitvalt? Of zou het aan mijn simkaart kunnen liggen?

icon

Beste antwoord door Evy 21 november 2019, 11:34

Hi @ltaal 

Wat super balen van je iPhone 8+, doen deze problemen zich al langer voor of ervaar je dit sinds kort? Ik zie dat jij je toestel bij een externe dealer hebt gekocht, klopt dat? Wat je het beste kan doen is contact opnemen met de klantenservice waar jij je toestel hebt aangeschaft. Daarnaast is het misschien ook een idee om nog eens terug te gaan naar de repairshop. Op het moment dat het probleem zich nogmaals voordoet kunnen zij dit wellicht vergoeden of nogmaals proberen. Daarnaast hebben de meeste reparatiediensten ook een garantie op de reparatie!

Ik hoop dat je hier snel een passende oplossing voor kan vinden, houd je ons even op de hoogte?

Als ik je ergens anders bij kan helpen of vragen hebt over je contract dan sta ik altijd voor je klaar!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +4

Hi @ltaal 

Wat super balen van je iPhone 8+, doen deze problemen zich al langer voor of ervaar je dit sinds kort? Ik zie dat jij je toestel bij een externe dealer hebt gekocht, klopt dat? Wat je het beste kan doen is contact opnemen met de klantenservice waar jij je toestel hebt aangeschaft. Daarnaast is het misschien ook een idee om nog eens terug te gaan naar de repairshop. Op het moment dat het probleem zich nogmaals voordoet kunnen zij dit wellicht vergoeden of nogmaals proberen. Daarnaast hebben de meeste reparatiediensten ook een garantie op de reparatie!

Ik hoop dat je hier snel een passende oplossing voor kan vinden, houd je ons even op de hoogte?

Als ik je ergens anders bij kan helpen of vragen hebt over je contract dan sta ik altijd voor je klaar!

Reageer