Beantwoord

iPhone activatie

Reputatie 2
Hallo ik heb van mijn vriend een nieuw iPhone 5 gehad. Hiervoor een nieuw nano kaart besteld. Telefoon geactiveerd werkte voor vijf min goed. Moest toen toegangscode intoetsen lukte niet meer en blokkeerde elke keer verder voor meer minuten! Kon er dus niet meer in en heb toen via vind mijn iPhone de iPhone gewist waardoor k dacht overnieuw te kunnen beginne met de activatie! Echter geeft deze nu steeds aan kan activatie Server niet vinden sluit aan met iTunes wat ook niet werkt of probeer later heel de dag geprobeerd kom er niet doorheen. Hoe kan dit de sim kaart is geactiveerd! Kan het zo zijn dat Apple de tel nu als gestolen ziet!? Staat
Ook bericht in scherm help ben me tel kwijt bel
Mij op etc.. En kan het zo zijn dat ik nu niet verder kom omdat imei niet geregistreerd is? Aub help mij want ik ben niet bereikbaar en dit alles doordat de toegangscode schijnbaar niet was wat ik dacht dat die was! Ik kom niet verder dan taal selecteren dan wifi om iphome te activeren

Alvast bedankt.
Gr
icon

Beste antwoord door Razza 2 januari 2014, 09:47

@Japhet

Onze excuses voor de late reactie.

Wat vreemd zeg!

Is het probleem inmiddels opgelost? Is dit toestel in Nederland of in het buitenland aangeschaft? Na even op het internet gezocht te hebben ben ik deze pagina tegengekomen. Je zou eventueel contact kunnen opnemen met de leverancier van je iPhone. Ik hoop dat het snel opgelost is!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +16
@Japhet

Onze excuses voor de late reactie.

Wat vreemd zeg!

Is het probleem inmiddels opgelost? Is dit toestel in Nederland of in het buitenland aangeschaft? Na even op het internet gezocht te hebben ben ik deze pagina tegengekomen. Je zou eventueel contact kunnen opnemen met de leverancier van je iPhone. Ik hoop dat het snel opgelost is!
Reputatie 4
Moest je een toegangscode instellen? Heb je die ingetypt om toen die gevraagd werd? Heb je 0000 al geprobeerd?
Wellicht is een andere optie om de iPhone opnieuw te activeren via iTunes dus via je PC. Daar is het activeringsproces iets anders.
Reputatie 2
Bedankt Laurens dat laatste heeft gewerkt!

Reageer