Beantwoord

iPhone bestelling

Hi, Ik heb sinds 27 december 2018 een abonnement bij T Mobile en daarbij zou ik de iPhone 8 Plus 64gb space grey krijgen... Nu zie ik op internet staan dat de iPhone op 4 januari pas leverbaar is... Is het niet mogelijk om de telefoon sneller binnen te krijgen? (Bijv andere kleur of misschien het ophalen in een T Mobile winkel in de buurt?
icon

Beste antwoord door Hajar 31 december 2018, 11:57

Hi Lorenzo,

Nee, dat is niet mogelijk. Je zou dan je bestelling moeten annuleren en een nieuwe bestelling moeten doen. Ik kan je dan niet garanderen dat je je toestel vóór 4 januari krijgt. Je bent niet ingelogd met My T-Mobile dus heb ik momenteel geen inzicht in je gegevens. Als je je toestel laat bezorgen dan ontvang je een bericht van AMP zodra je toestel leverbaar is. Je kan dan direct een bezorgafspraak maken.

Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel en een fijne jaarwisseling!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hi Lorenzo,

Nee, dat is niet mogelijk. Je zou dan je bestelling moeten annuleren en een nieuwe bestelling moeten doen. Ik kan je dan niet garanderen dat je je toestel vóór 4 januari krijgt. Je bent niet ingelogd met My T-Mobile dus heb ik momenteel geen inzicht in je gegevens. Als je je toestel laat bezorgen dan ontvang je een bericht van AMP zodra je toestel leverbaar is. Je kan dan direct een bezorgafspraak maken.

Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel en een fijne jaarwisseling!

Reageer