Beantwoord

iPhone defect maar geen acceptabele oplossing T-Mobile!

Touch disease on my iPhone 6 Plus since a week! Apple doesn’t want to acknowledge the issue despite recent widespread news around the world. Apple Store Amsterdam offered me to pay more than €300 for a refurbished replacement. I asked if they could give me an upgrade for some additional pay but they refused. Touch disease seems to be a ticking time bomb on all iPhone 6 and 6 PLUS. If I already need to pay (which of course would be ridiculous), I preferably save myself with a 6S which has touch chips well fabricated. Apple Store Amsterdam told me to go to T-Mobile since I only have the consumer warranty left to claim on. T-Mobile is not offering any customer orientated solution at all. Telling me that they will send it to their repair center for a check-up leaving me without a phone for 2 weeks. In what kind of globalized and economic world this might be a resolution at all!? In the end, thank you Apple and T-Mobile for your shitty service not worth anything.

By the way, I’m currently owning more than 6 Apple products, including two MacBooks Pro, an iMac, two iPhones and an Apple Time Capsule. In other words, Apple, I’m your ambassador for more than a decade! Moreover, I’m a customer at T-Mobile for more than 5 years, definitely the last year now. If I were a company like Apple or T-Mobile, I would definitely know how to treat my customers in this case.
icon

Beste antwoord door Poco-Loco 28 augustus 2016, 20:58

Altijd grappig, mensen die op een forum voor en door klanten gaan klagen over zaken die niets met dit forum voor en door klanten te maken hebben...

Wat verwacht je hier nu? Dat wij als mede-klanten je een oplossing gaan bieden?

Als dit je niveau van uitzoeken is over waar je aandacht vraagt, dan snap ik dat je garantie verhaal niet goed gaat. Garantie via T-Mobile, wat je er ook van vindt, betekent dat je hem op moet sturen. Einde discussie... Zo werkt het verhaal, de telefoon moet opgestuurd worden om geïnspecteerd te worden.

Apple kan daar als fabrikant nog omheen, maar zoals je dus als zelf ondervonden hebt levert Apple je geen bevredigende oplossing.

Dan heb je slechts 1 vervolg en dat is via een advocaat jouw 'gelijk' in een rechtszaal te gaan halen. Niet al te verstandig want je bent op voorhand al niet bereid mee te werken met de normale garantie-procedure. Jouw medewerking is dus... beperkt te noemen.

Voor de duidelijkheid, dankzij een andere gebruiker weet ik waar je naar verwijst met je 'touch-sensor' verhaal, maar als je toestel reparatie niet naar jouw tevredenheid gaat, dan blijft alleen de rechtszaal.

Hier, op dit forum voor en door klanten, waar een beetje belabberd Engels om het maar internationaal op google terug te laten vinden wel iets meer moeite mag krijgen van je, ga je verder geen ondersteuning op dit verhaal vinden.

Zend je toestel op of klop bij Apple direct aan, ben je het niet eens met beide opties dan is het jouw keuze af te zien van de wijze waarop je garantie kan ontvangen.

Bekijk origineel

4 reacties

Altijd grappig, mensen die op een forum voor en door klanten gaan klagen over zaken die niets met dit forum voor en door klanten te maken hebben...

Wat verwacht je hier nu? Dat wij als mede-klanten je een oplossing gaan bieden?

Als dit je niveau van uitzoeken is over waar je aandacht vraagt, dan snap ik dat je garantie verhaal niet goed gaat. Garantie via T-Mobile, wat je er ook van vindt, betekent dat je hem op moet sturen. Einde discussie... Zo werkt het verhaal, de telefoon moet opgestuurd worden om geïnspecteerd te worden.

Apple kan daar als fabrikant nog omheen, maar zoals je dus als zelf ondervonden hebt levert Apple je geen bevredigende oplossing.

Dan heb je slechts 1 vervolg en dat is via een advocaat jouw 'gelijk' in een rechtszaal te gaan halen. Niet al te verstandig want je bent op voorhand al niet bereid mee te werken met de normale garantie-procedure. Jouw medewerking is dus... beperkt te noemen.

Voor de duidelijkheid, dankzij een andere gebruiker weet ik waar je naar verwijst met je 'touch-sensor' verhaal, maar als je toestel reparatie niet naar jouw tevredenheid gaat, dan blijft alleen de rechtszaal.

Hier, op dit forum voor en door klanten, waar een beetje belabberd Engels om het maar internationaal op google terug te laten vinden wel iets meer moeite mag krijgen van je, ga je verder geen ondersteuning op dit verhaal vinden.

Zend je toestel op of klop bij Apple direct aan, ben je het niet eens met beide opties dan is het jouw keuze af te zien van de wijze waarop je garantie kan ontvangen.
Poco-Loco, zoals je naam al zegt, loco = gek, hierdoor kan ik begrijpen dat je een onzinnige reactie kunt geven. Ten eerste schrijf ik voor het eerst op dit forum uitgaande dat het wellicht ook bij T-Mobile terecht zal komen. En dan bedoel ik dus niet zo'n figuur als jij waar we allemaal niks aan hebben maar de klantenservice van T-Mobile zelf die wel degelijk enige credibility kan bieden. Maar zoals blijkt uit jouw woorden, voor zover wij die serieus kunnen noemen, is het een forum alleen "voor en door" klanten. Hierbij kunnen we ons meteen afvragen of dit wel ABN Nederlands geschreven is, al bespaar ik je om mijn uitleg te geven die je toch niet zult begrijpen net zoals mijn eerdere bericht aan T-Mobile. Dus nogmaals, reageer niet op een bericht die niet voor jou bestemd is want daarmee bespaar je mij moeite om mensen te woord te staan die geen enkele moeite waard zijn.

drs. Van Santen
Ik stel voor dat je een ander kanaal zoekt als je wil suggereren dat mensen niet op je mogen reageren.

Berichten op dit forum zijn voor alle mede-klanten vrij om op te reageren, zo ook ikzelf, dus helaas voor jou... Er zal gewoon op gereageerd blijven worden en de kwestie verandert er niet onder.

Wat betreft ABN Nederlands, het is te grappig voor woorden om iemand zonder correcte punctuatie een andere ketel voor zwart uit te zien maken. Ik accepteer dit compliment wel, want dergelijke aanvallen zijn op dit forum bijna altijd een voorbode van mijn gelijk geweest. Bedankt voor je persoonlijke aanval, ik wens je succes en blijf bij de stelling dat jouw kwestie duidelijk genoeg is beantwoord.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Van Santen,

Poco-Loco is net als jij een klant, die in eerste instantie probeert te helpen, vandaar dat hij Klantexpert is op ons forum. Als je een bericht op het forum plaatst moet je er ook vanuit gaan dat hier door anderen op gereageerd kan worden. Laten we het vanaf nu weer over jouw probleem hebben.

In ons systeem zie ik dat je op 25 augustus gesproken hebt met mijn collega Sylvia. Op dat moment was de uitkomst van het gesprek dat je jouw telefoon ter reparatie in ging leveren. Naar aanleiding van je bericht begrijp ik dat je dit (nog) niet hebt gedaan. Je geeft aan dat de 2 weken termijn je hier van weerhouden, helaas kunnen we hier verder niets aan doen. Toch zou ik je aan willen raden om je telefoon ter reparatie op te sturen, zodat het probleem opgelost kan worden. Vanaf hier kunnen we je daar niet verder bij helpen, dat zal echt bij de reparatieservice moeten gebeuren.

Als wij je op dit moment nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!

Reageer