Beantwoord

iPhone geblokkeerd, hoe te deblokkeren?

Mijn iPhone is geblokkeerd en nu moet ik verbinden met iTunes maarnhoe doe ik dat?
icon

Beste antwoord door Dave670 6 december 2015, 12:57

Welkom op het forum! 🙂

Het programma iTunes kun je heel eenvoudig downloaden via de computer, deze vind je op: http://www.apple.com/nl/itunes/download/

Na de installatie start je iTunes op en sluit je de iPhone aan op de computer.

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Welkom op het forum! 🙂

Het programma iTunes kun je heel eenvoudig downloaden via de computer, deze vind je op: http://www.apple.com/nl/itunes/download/

Na de installatie start je iTunes op en sluit je de iPhone aan op de computer.
Dank je Het is gelukt!
Reputatie 6
Badge +12
Goed om te lezen dat het is gelukt! 🙂
Ik ben in het buitenland met geblokkeerde iPhone dus kan niet verbinden met iTunes, wat nu? Nog andere opties?
Oei heel lastig! Zijn daar geen "telefoon winkeltjes" ?! Dan kan je daar langs gaan! Vorig jaar was ik in Barcelona en precies t zelfde probleem. Ik ben toen naar de stad gegaan en de eerste de beste telefoonzaak opgezocht. Het duurde wel 1uur maar ze konden hem wel voor me resetten ! Succes Janet
Reputatie 7
Badge +20
Hey Janetpras,

Dat is inderdaad lastig! :S

In ons systeem zie ik dat je via My T-Mobile je PUK hebt opgevraagd, kon je hier het toestel niet mee unlocken? Is het een vergrendelingscode die je zelf hebt aangemaakt of van de simkaart? De PUK-code zou dan namelijk gewoon moeten werken.

Via deze manieren kun je jouw wachtwoord anders herstellen. Voor de meeste opties heb je echter wel iTunes nodig. Mocht het niet lukken kun je eventueel ook de suggestie van Smntha proberen. 🙂

Laat je weten of het uiteindelijk toch gelukt is?
Hallo David,
Helaas werd mij niet gevraagd om een pukcode, maar is de IPhone geblokkeerd. Ondanks dat het de pincode was van simkaart en niet om telefoon te ontgrendelen. Lijkt me een bug. De pincode 3x verkeerd invoeren, zou volgens de site van t-mobile betekenen dat ik pukcode moeten invoeren., maar blokkeert je Apple device. Ben er wel even chagrijnig van, had nl pukcode voor zekerheid opgevraagd, maar nogmaals daar vraagt ie niet om.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Janetpras,

De iPhone zou pas na 6 keer geblokkeerd moeten worden en na 3 keer moet je de PUK-code invoeren. Er is verder ook geen storing bekend met de PIN- en PUKcode. Je hebt dus nog niet je kunnen deblokkeren met de suggesties van iPhoned? Hier heb ik nog een handleiding kunnen vinden over dit probleem. Je hebt hier wel een computer voor nodig, ik weet niet of je toevallig een laptop mee hebt?

Mocht je de gelegenheid hebben, zou je dan eventueel een screenshot kunnen meesturen van de melding die je krijgt? Dan heb ik een beter beeld van waar het op dit moment verkeerd gaat.

Reageer