Beantwoord

iPhone helemaal op zwart, aanmelden voor reparatie

• 23 mei 2017
  • 2 reacties
  • 178 Bekeken

Sinds vanochtend krijg ik mijn iphone niet meer aan. Alle opties om de telefoon weer aan te krijgen lukt niet. Iphone aansluiten op mijn laptop, om mijn foto's en andere bestanden te redden lukt ook al niet. De iphone doet niets meer. Heel vreemd, want vannacht rond 1 uur deed ie het nog prima. Nu heb ik een ACE verzekering en staat er op de T-mobile website dat je je IMEI nr via je telefoon kan opzoeken. In mijn geval gaat dat dus een beetje lastig... Hoe moet ik mijn iphone aanmelden voor reparatie?? Ik heb m'n telefoon (natuurlijk) nodig en op zo een manier lijkt het erop dat ik een lange tijd onbereikbaar ben.
icon

Beste antwoord door Rosan 23 mei 2017, 13:15

Het is een klant helpt klant forum en kunnen die elkaar niet helpen dan springt een moderator bij wanneer het topic aan de beurt is.
Ik (medeklant) heb vanmorgen dit topic geopend maar er was waarschijnlijk een bug want alleen de topic titel stond er en geen bericht.

Was de iPhone vol voor je naar bed ging of lag deze aan de lader?
Kan het zijn geweest dat de lader opening wat broekzak vuil erin had zitten waardoor opladen niet meer gaat.
Dan loopt de telefoon langzaam verder leeg zonder te worden opgeladen.
Of had je dat ook bekeken?
Bekijk origineel

2 reacties

Fijn dat er reactie komt, maar in dit geval naar de T-Mobile winkel gegaan en het toestel wordt gerepareerd. Wat dan wel weer erg vreemd is is dat T-Mobile geen vervangend toestel aanbiedt. Nu ben ik dus max 2 weken niet te bereiken! Ik heb geen 2e toestel...Erg jammer.
Badge +13
Het is een klant helpt klant forum en kunnen die elkaar niet helpen dan springt een moderator bij wanneer het topic aan de beurt is.
Ik (medeklant) heb vanmorgen dit topic geopend maar er was waarschijnlijk een bug want alleen de topic titel stond er en geen bericht.

Was de iPhone vol voor je naar bed ging of lag deze aan de lader?
Kan het zijn geweest dat de lader opening wat broekzak vuil erin had zitten waardoor opladen niet meer gaat.
Dan loopt de telefoon langzaam verder leeg zonder te worden opgeladen.
Of had je dat ook bekeken?

Reageer