Beantwoord

iPhone kabel is defect. Heb ik hier garantie op?

  • 21 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 1191 Bekeken

Ik heb een iphone xs max, echter doet het oplaadkabeltje het niet meer. Het kabeltje heeft geen zichtbare schade oid. Het toestel heb ik in oktober 2018 gekocht icm een abo van tmobile. Heb ik hier garantie op?
icon

Beste antwoord door CrisTien 21 augustus 2019, 11:08

@ErenSakalli In Europa wel, maar heb je het product niet bij apple zelf gekocht zal je terug moeten naar de winkel van aankoop na het eerste jaar.
Lees hier meer over apple garantie.

Buiten Europa gelden vaak weer andere garantie termijnen..
Of dat de moeite is voor een snoertje kan ik niet voor je beoordelen.
Bij Bol kan je er twee bestellen voor €15,- (geen originelen)
Ik heb dezelfde gsm met een draadloze oplader, nooit geen last meer van die prut snoertjes.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
@ErenSakalli Welkom in de community op deze zonnige dag.

Ja daar heb je garantie op. Toevallig heb ik ook net een nieuwe gekregen van Amac onder garantie.
Groetjes
Hoi @CrisTien

bedankt voor je reactie, weet jij toevallig of je dan ook een wereldwijde garantie hebt of alleen in NL?
Reputatie 7
Badge +20
@ErenSakalli In Europa wel, maar heb je het product niet bij apple zelf gekocht zal je terug moeten naar de winkel van aankoop na het eerste jaar.
Lees hier meer over apple garantie.

Buiten Europa gelden vaak weer andere garantie termijnen..
Of dat de moeite is voor een snoertje kan ik niet voor je beoordelen.
Bij Bol kan je er twee bestellen voor €15,- (geen originelen)
Ik heb dezelfde gsm met een draadloze oplader, nooit geen last meer van die prut snoertjes.

Reageer