Beantwoord

iPhone loopt vast

ik wou mijn instellingen herstellen en nu loopt mijn telefoon vast , je ziet dat appeltje maar daarna blijft hij bij het laden hangen , ben nu al 1 dag verder en nog op hetzelfde punt blijft ie hangen
icon

Beste antwoord door Issam 25 maart 2016, 11:02

Hoi Ireneh,

Welkom terug op het forum. Leuk om je hier weer te zien!

Wat balen dat je iPhone niet meer werkt na de update. Goed dat je hierover navraag doet bij ons. Heb je al geprobeerd om je toestel te resetten door de home knop en de power knop tegelijkertijd in te drukken voor 10 seconden? Wordt je telefoon wel herkend door je computer of laptop? Als je telefoon wordt herkend dan wil ik je adviseren om direct een back-up te maken van je gegevens.

Je hebt standaard 2 jaar garantie na de aankoop van je telefoon. Let op we hanteren de aanschaf datum en niet de datum waarop je contract is ingegaan. Als er daarnaast geen sprake is van val-, duw- en waterschade dan kan je jouw toestel gewoon ter reparatie aanbieden bij ons. Neem voordat je jouw toestel opstuurt eerst een kijkje in het 'Hoe voorkom ik een reparatie' topic.

Mocht je nog vragen of onduidelijkheden hebben dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Al soft reset geprobeerd?
Aan/uit knop + HOME button gelijktijdig ingedrukt houden tot je het Apple logo ziet. Met een beetje gelijk start je toestel daarna wel door.

Anders herstellen op pc/laptop met het programma iTunes.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Rockyelmo,

O, jee! Dat is onhandig zeg! Heb je bovenstaande tips van iamPuk al opgevolgd? Ik ben benieuwd of het geholpen heeft!

Houd je ons op de hoogte? :8
Ik had deze week hetzelfde probleem..
Mijn telefoon bleef ook in de opstartmodus hangen.
On/off knop reageerde niet meer en soft reset was ook niet de oplossing.
Enige oplossing was om iOS opnieuw te installeren. (Total software reset naar fabrieks instelling)
Reputatie 2
Mijn iPhone is na update volledig vastgelopen , niet meer aan de praat, totaal v slag. Contact met Apple , binnen 2 dagen bericht. Zit hier nog garantie op? Mijn abonnement loopt tot juni.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Ireneh,

Welkom terug op het forum. Leuk om je hier weer te zien!

Wat balen dat je iPhone niet meer werkt na de update. Goed dat je hierover navraag doet bij ons. Heb je al geprobeerd om je toestel te resetten door de home knop en de power knop tegelijkertijd in te drukken voor 10 seconden? Wordt je telefoon wel herkend door je computer of laptop? Als je telefoon wordt herkend dan wil ik je adviseren om direct een back-up te maken van je gegevens.

Je hebt standaard 2 jaar garantie na de aankoop van je telefoon. Let op we hanteren de aanschaf datum en niet de datum waarop je contract is ingegaan. Als er daarnaast geen sprake is van val-, duw- en waterschade dan kan je jouw toestel gewoon ter reparatie aanbieden bij ons. Neem voordat je jouw toestel opstuurt eerst een kijkje in het 'Hoe voorkom ik een reparatie' topic.

Mocht je nog vragen of onduidelijkheden hebben dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder!

Reageer