Vraag

IPHONE loopt vast en reset zichzelf willekeurig om de paar min.

• 18 maart 2011
  • 4 reacties
  • 1556 Bekeken

Reputatie 2
Ik heb afgelopen maandag mijn Iphone4 binnen gehad, was nog geen microsim bijgeleleverd dus kon er nog niks mee doen.Microsim is 17-3--2011 binnengekomen. Ik heb de simkaart gectiveerd via MY-T-Mobile. Telefoon aangezet en aangesloten op I-tunes, deze gaf melding nieuwe software, is ook goed gegaan.
Alleen mijn Iphone reset zichzelf willekeurig na een aantal minuten terwijl je ermee bezig bent. Hij loopt dan een soort van vast en start opnieuw op.
Ik heb daarna de telefoon ook gereset in de hoop dat het daarmee verholpen zou kunnen zijn, zonder resultaat.
Dit is zeer irritant als je net €500 hebt betaald en zonder dat je het toestel hebt gebruikt al defect is.
Wat moe tik nu doen? Bellen met klantenservice, wordt dit toestel dan omgeruild voor een nieuwe.
Graag een reactie van T-Mobile
Alvast bedankt
MVG
Ercan

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 6
@Captain
Vervelend dat je dit probleem ervaart. Ik zie dat je zojuist telefonisch contact hebt opgenomen met de klantenservice en dat je toestel vervangen wordt voor een nieuwe iPhone.
Reputatie 2
Goedemorgen Raymond,
Probleem is perfect en klantvriendelijk opgelost door T-Mobile!. Ik krijg idd een nieuw toestel geleverd.
Heel veel dank voor de goede zorgen.
Met vriendelijke groet,
Ercan
Reputatie 2
Mijn iPhone is al voor de 2e keer ter reparatie voor dit probleem. Bij de reparatie-service van T-Mobile had de mevrouw nog nooit van dit probleem gehoord. Vreemd, want op verschillende forums wordt dit probleem aangekaart. Hoop hem vandaag weer terug te krijgen en zal dan kijken of het probleem nu verholpen is. Vorige keer was er niets aan gedaan, omdat er geen defect kon worden geconstateerd, terwijl de medewerker van de T-Mobile shop bij het kantoor in Den Haag het zelf heeft geconstateerd... Mocht het nu niet zijn verholpen krijg ik een nieuwe, maar vind 2 x opsturen en hem in totaal bijna 4 weken mis echt teveel van het goede!
Reputatie 5
@mario68

Zou je even kunnen laten weten of het defect wel of niet meer aanwezig is sinds je het toestel retour hebt ontvangen?