Vraag

iPhone oplaadpunt is defect

• 25 december 2013
  • 3 reacties
  • 261 Bekeken

sinds korte tijd laad mijn iphone 5 heel moeilijk op. alleen als ik het kabeltje een beetje omhoog houd dat lade hij op. heb gekeken of het aan mijn kabeltje lag maar bij vrienden van mij, met hun kabeltje deed de telefoon het ook niet. nu is mijn telefoon dus leeg en afgeschreven. er staan nog wel belangrijke dingen op mijn telefoon waarvan ik geen reserve kopie heb gemaakt. kunnen ze dit eventueel proberen nog om over te zetten?

mijn telefoon is verzekerd. wanneer zou ik eventueel kunnen bellen voor huis aan huis reparatie? ( of dat ze hem komen ophalen ) en via welk nummer moest ik dat doen?

alvast bedankt

3 reacties

Reputatie 4
Bij iTunes kan je zien wanneer je laatste reservekopie is gemaakt. Dit is te zien bij Bewerken -> Voorkeuren -> Apparaten. Daar zie je welk onderdeel en de datum. Ik raad aan echt een reservekopie proberen te maken en daarna pas je toestel te laten repareren.
Reputatie 6
Badge +16
@basvaniersel

Wat balen zeg! Ik kan me voorstellen dat je dit opgelost wilt hebben. Is het niet mogelijk om een reservekopie te maken via de computer terwijl je de usb kabel omhoog houdt? Ons reparatiecentrum kan namelijk geen reservekopie overzetten naar een andere iPhone.

Als het je gelukt is om een reservekopie te maken dan kan je jouw toestel ter reparatie aanbieden. Alle informatie hierover vind je op deze pagina.
Reputatie 2
vrijdag even  bellen  met de klanten  service en  dan  hoor je wat je mag gaan  doen  met je toestel 

Reageer