Beantwoord

iPhone opslag klopt niet

Hallo,
ik heb een iPhone 8+ met 64GB opslag. Wanneer ik kijk in mijn iPhone opslag zie ik dat ik maar 23,7GB in totaal gebruik. Echter krijg ik wel soms te zien dat mijn opslag vol is als ik foto’s/schermopnames/screenshots wil maken of downloaden. Ik heb hier al een paar dagen last van. Wat moet ik hieraan doen?

Mvg
naj
icon

Beste antwoord door h.charkaoui 8 januari 2019, 22:37

naj_el schreef:

Hallo,
ik heb een iPhone 8+ met 64GB opslag. Wanneer ik kijk in mijn iPhone opslag zie ik dat ik maar 23,7GB in totaal gebruik. Echter krijg ik wel soms te zien dat mijn opslag vol is als ik foto’s/schermopnames/screenshots wil maken of downloaden. Ik heb hier al een paar dagen last van. Wat moet ik hieraan doen?

Mvg
naj

hi naj_el,

ik hoop je een beetje te helpen, als het kan.

Ga naar instellingen -----> algemeen --------> iPhone-opslag---------> optimaliseer opslag
kijk of je iCloud niet vol is. ga naar instellingen. ---------> foto's -------->optimaliseer iPhone-opslag😃

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge +2
naj_el schreef:

Hallo,

Mvg
naj

hi naj_el,

ik hoop je een beetje te helpen, als het kan.

Ga naar instellingen -----> algemeen --------> iPhone-opslag---------> optimaliseer opslag
kijk of je iCloud niet vol is. ga naar instellingen. ---------> foto's -------->optimaliseer iPhone-opslag😃
Reputatie 7
Badge +15
Toevoeging, Je kan ook op je IPhone de app ‘Google foto’s’ gebruiken.
daar krijg je onbeperkt opslag voor je foto’s zo dat je de foto’s uit je iPhone na Synchronisatie kan verwijderen.
Reputatie 3
Badge +2
@CrisTien

dat is ook waar 👍
Reputatie 3
Badge +2
je kan ook drive van Microsoft gebruiken,als je Office 365 hebt. Heb je een opslag van 1tb= terabyte.
Reputatie 1
Dag Naj_el,

In aanvulling op de goeie tips die je al kreeg van de anderen in dit topic, kan het ook helpen om je iPhone met je computer te verbinden en ‘m even te laten synchroniseren met iTunes. Dit heeft in veel gevallen bij anderen met vergelijkbare problemen tientallen GB’s aan opslag vrij gemaakt.

Mocht je nog vragen hebben hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,

Wesley

Reageer