Beantwoord

iPhone reparatie

• 12 juni 2018
  • 7 reacties
  • 795 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Ik heb een iphone 7+. De laatste tijd gaat de batterij erg snel leeg en wordt hij ook super heet waardoor ik het niet kan aanraken.

Ik heb de telefoon nog geen jaar, hij valt dus nog onder de garantie. Hoelang duurt het repareren via tmobile? Krijg je dan een nieuwe toegestuurd? (9 van de 10 x wordt er volgensmij een nieuwe toegestuurd?)
icon

Beste antwoord door CrisTien 12 juni 2018, 17:51

Beste Skayan,

Waarom ga je niet even langs bij een shop die de batterij kan vervangen?

Als je zeker weet dat het de batterij is die problemen geeft!

Het Is een kwartiertje werk ik kon er op wachten bij Cardservices.

Daarmee bespaar je jezelf een hoop moeite van het opsturen. Kosten onderzoek enz.

Er is dit jaar een actie van Apple om je batterij te vervangen voor €29,-

Wil je er meer over weten Google even op “Apple verlaagt prijs accu-vervanging voor álle iPhones”

En op je vraag of je een nieuwe IPhone krijgt, daar zou ik niet zo zeker van zijn de meeste mensen kregen een refurbished iphone terug.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Beste Skayan,
Waarom ga je niet even langs bij een shop die de batterij kan vervangen?
Als je zeker weet dat het de batterij is die problemen geeft!
Het Is een kwartiertje werk ik kon er op wachten bij Cardservices.
Daarmee bespaar je jezelf een hoop moeite van het opsturen. Kosten onderzoek enz.

Er is dit jaar een actie van Apple om je batterij te vervangen voor €29,-

Wil je er meer over weten Google even op “Apple verlaagt prijs accu-vervanging voor álle iPhones”

En op je vraag of je een nieuwe IPhone krijgt, daar zou ik niet zo zeker van zijn de meeste mensen kregen een refurbished iphone terug.
Dag Cristien,

Ik ga er vanuit dat dit de batterij is. Hij wordt warm aan de rechter achterkant, bij de camera.

Ik kan het inderdaad laten vervangen voor 29eu. Echter moet ik dit dan zelf betalen, waar ik het niet mee eens ben. Aangezien ik gewoon garantie heb.

Wellicht dat ik contact opneem met de apple store in adam.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Skayan,

Natuurlijk kun je gebruikmaken van onze reparatie-service zodat je hier geen kosten aan hebt! Als je toestel binnen de 2 jaar garantie valt en er geen sprake is van gebruikersschade, dan heb je zéker nog garantie en zal een reparatie kosteloos zijn! Op dit moment zie ik dat de reparatietijd voor Apple 8 werkdagen is, dus je hebt het toestel supersnel weer in handen! Wij gaan er dan voor zorgen dat je snel weer een perfect werkend toestel hebt.

Hopelijk heb je zo voldoende informatie over een reparatie! Heb je er meer vragen over, stel ze dan hieronder en wij helpen je er graag mee. 🙂
Hoi Skayan,

Natuurlijk kun je gebruikmaken van onze reparatie-service zodat je hier geen kosten aan hebt! Als je toestel binnen de 2 jaar garantie valt en er geen sprake is van gebruikersschade, dan heb je zéker nog garantie en zal een reparatie kosteloos zijn! Op dit moment zie ik dat de reparatietijd voor Apple 8 werkdagen is, dus je hebt het toestel supersnel weer in handen! Wij gaan er dan voor zorgen dat je snel weer een perfect werkend toestel hebt.

Hopelijk heb je zo voldoende informatie over een reparatie! Heb je er meer vragen over, stel ze dan hieronder en wij helpen je er graag mee. :)

Hoi Jaimy.

Bedankt voor je reactie! Dat is inderdaad snel, mocht het niet kunnen worden gerepareerd. Krijg je dan een nieuwe of wordt het een refurbished toestel?

Ik hoor het graag van je.

mvg Kayan
Reputatie 7
Badge +20
Hi Kayan,

Die 8 dagen zijn inderdaad zo voorbij! Wanneer een toestel ter reparatie wordt opgestuurd, wordt het toestel volledig onderzocht en wordt het probleem geanalyseerd. Op basis daarvan wordt gekeken of het toestel gerepareerd kan worden of dat het beter is om een vervangend toestel aan te bieden. Het kan dus zijn dat het toestel gerepareerd wordt óf dat het toestel wordt omgeruild. Het vervangend refurbished toestel is een perfect getest en gecontroleerd toestel. Ik kan je garanderen dat een refurbished toestel vaak nog beter werkt dan een ''nieuw'' toestel. Dit is omdat het toestel eerst compleet wordt getest en gecontroleerd voordat die opgestuurd wordt.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt over een omruiltoestel. Ik hoop ook dat dit snel in orde wordt gemaakt voor jou zodat je weer kan genieten van je iPhone. Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten.

Hey,

ik heb mijn telefoon via jullie nu voor de 3de keer laten repareren onder fabrieksgarantie. De telefoon maakte namelijk geen verbinding met 4G of WiFi. Na de reparaties kwam het probleem elke keer snel terug. Ik heb van meerdere medewerkers te horen gekregen dat ik een nieuwe uit de winkel zou krijgen als dit nog een derde keer zou voorkomen. Nu door Corona heb ik mijn telefoon moeten opsturen vanuit huis (dit koste verzendkosten die ik de vorige keren niet betaalde maar omdat de winkels dicht zijn en het vanuit huis moest kosten dit 9 euro). Ik heb 8 dagen geleden te horen gekregen dat de telefoon terug mijn kant op komt omdat ze er klaar mee zijn. Echter is dit niet het geval, er is geen track en tracé code en ik heb de klantenservice 8 keer aan de telefoon gehad, meerdere keren te horen gekregen dat ze terug zouden bellen (niet gedaan) en nog geen steek verder. Wel heb ik meerdere telefoon nummers gekregen van T-Mobile die ik moest bellen, die waren alleen niet op de hoogte van wat er met mijn telefoon aan de hand was en niet betrokken bij het proces. Ik ben nog steeds niet geholpen en vrees dat mijn telefoon niet meer terug gaat komen. Ik hoop duidelijkheid over de situatie te krijgen.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @ECFSprenger 

Kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres, laatste 4 cijfers van de IBAN en het IMEI nummer van je toestel? Ik kijk dan graag met je mee!

Reageer