iPhone scherm knippert met Apple logo

• 30 juni 2017
  • 3 reacties
  • 9475 Bekeken

Hoe kan ik het bovenstaand probleem oplossen?

3 reacties

- Uitzetten? ( lang de sluimerknop ingedrukt houden) daarna weer aanzetten ( zelfde methode)
- resetten? De Homeknop en de sluimerknop tegelijk lang ingedrukt houden.
PS er bestaat ook een handleiding Iphone in de Bookstore, gratis. iPhone-gebruikershandleiding voor iOS 10.3' van Apple Inc.
https://itun.es/nl/DQh1eb.l
Reputatie 7
Badge +20
Hey Donia1,

Aiii, dat klinkt niet erg goed! :S Was er iets gebeurd voordat dit probleem ontstond?

Ik zie in ons systeem dat je ook in de ochtend contact hebt gehad met mijn collega. Zij heeft jou al een link van onze Toestelhulp gestuurd. Heb je hier nog iets aan gehad? Heb je het toestel al voor langere tijd aan de oplader gehangen om te kijken of dit misschien effect heeft? Daarnaast zou ik ook nog even aan willen raden om de iPhone aan een computer te hangen of de computer de iPhone herkent. Je kunt dan misschien ook nog wat bestanden redden!

Je kunt ook nog even bij een Apple Store naar binnen lopen om te kijken of zij je direct kunnen helpen. Anders kun je het toestel ook ter reparatie inleveren. Dit kan ook via ons. Hopelijk wordt het dan heel snel opgelost!

Laat je weten of er nog iets is waar wij je bij kunnen helpen? Als je nog vragen hebt, laat het ons weten!
De eerste drie maanden heb je recht op telefonische applesupport. (0800) 0201 581 Daarna moet je betalen €29 per geval. Vraag een bekende die meer ervaring heeft met Iphone.

Reageer