Beantwoord

iPhone; simkaart niet geprovisioneerd

Reputatie 1
heeft er iemand ervaring met de melding simkaart niet geprovisioneerd???

ook na meerdere malen heropstarten van mijn iphone3GS blijf ik dit houden, en dus geen service/netwerk beschikbaar
icon

Beste antwoord door Raymond 27 april 2011, 14:38

@eric77nl
Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik heb een reset uitgevoerd. Wil je je toestel een keer uit en aanzetten?

Bekijk origineel

132 reacties

Reputatie 6
@eric77nl

Ik heb een reset uitgevoerd. Wil je je toestel een keer uit en aanzetten?
Hallo,

Zojuist een nieuwe Iphone 4 gekocht. De Sim zou ingesteld moeten zijn, maar het toestel geeft aan dat de sim niet is geprovisioneerd. Hoe kan ik dit herstellen?
Raymond,

Mijn SIM is ook geprovisioneerd.

Meerdere keren uitgezet en vervolgens is ie gegevens aan het ophalen, maar die hoeft toch niet een half uur te duren??
Reputatie 6
@Topperbob
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ik zie dat je gisteren telefonisch contact hebt opgenomen met de klantenservice. Is het probleem inmiddels verholpen?
Ik heb ook hetzelfde probleem met mijn iphone 4?.
Reputatie 7
@Gullow2

Welkom op het T-Mobile Forum. :)

Ik zie dat je Simkaart net geactiveerd is. Veel plezier met de nieuwe iPhone.
Hallo,

Gister heb ik mijn nieuwe I phone 4 binnen gekregen.

Heb net de Hele instalatie van I tunes achter de rug.

Alleen nu geeft de Telefoon aan dat hij geen service heeft. en wanneer ik bij instellingen kijk zie ik dat de Simkaart niet Geprovisioneerd is.

Wie o Wie kan mij hier mee helpen.

Alvast bedankt
Reputatie 5
@Veen

Ik zie dat je simkaart is geactiveerd. Veel plezier met je iPhone! 🙂
Hallo,

Ik heb zelfde probleem als de mensen hier boven, als ik bij de isntelingen van mijn netwerk kijk, geeft het aan dat netwerk niet beschikbaar is en als ik inzoem zie ik dat 'SIMKAART NIET GEPROVISIONEED' is, wat houdt dit in en hoe lost het op.

alvast bedankt
Reputatie 5
@achtnovember

Simkaart niet geprovisioneerd houdt in dat er geen contact kan plaatsvinden tussen het toestel en de simkaart. Ik heb zojuist een reset voor je uitgevoerd. Zou je het toestel even volledig uit- en aan willen zetten?
Same problem for me.. Zojuist mijn nieuwe Iphone 4S binnen gekregen en geeft ook aan "simkaart niet geprovisioneerd"
Zou je het voor mij kunnen resetten?
Reputatie 5
@Walmwilm

Zou je me in eerste instantie kunnen vertellen of je een nieuwe simkaart hebt ontvangen? Zo ja, heb je deze dan in het toestel geplaatst?
Bij mij ook hetzelfde probleem, simkaar niet geprovisioneerd. @klantenservice, zouden jullie hem willen resetten?
Reputatie 5
@nickvieberink

Ik zie dat de simkaart zojuist actief is geworden. Zou je het toestel even helemaal uit- en aan willen zetten? Nadat je dit hebt gedaan zou de simkaart naar behoren moeten werken.
Bij mij hetzelfde probleem... Geen service, kunnen jullie het nakijken?
Hoi,

Zelfde probleem. Net een Iphone 4S ontvangen en via itunes geconfigureerd. Nu ook de geen service/simkaart niet geprovisioneerd melding.

Telefoon 2x aan en uit gezet zonder succes. Hoe kan ik dit oplossen?

Gr Pat
hallo mijn zus heeft een iphone 4s voor mij
bestelt. en die is vandaag uiteindelijk aangekomen.
maar wanneer ik de sim plaat s dan geeft die aan dat die niet
geprovisioneerd is. en heb vandaag contact gehad met klanten service
gehad. maar tot nu toe heb ik gee bereik.
help a.u.b alvast bedankt
Reputatie 5
@Sequenz

In het systeem is terug te zien dat de simkaart ongeveer een half uurtje na het plaatsen van jouw bericht is geactiveerd. Als je tot op heden geen service in je beeldscherm ziet zou ik je willen vragen om het toestel éénmalig volledig uit- en aan te zetten. Nadat je dit hebt gedaan zal de simkaart naar behoren werken.

@1338pat

Ook jouw simkaart is enkele minuten na het plaatsen van je bericht actief geworden. Mocht je nog steeds geen service in het beeldscherm terugzien zou ik je willen vragen om bovenstaande uit te voeren.

@Rastin1991

Ik zie dat je op 5 november reeds contact hebt gehad met één van mijn collega's van de T-Mobile Klantenservice. Ik ga er vanuit dat je hier de juiste informatie hebt gehad en dat de simkaart naar behoren werkt. Veel plezier met de iPhone 4S.
Hey,

Een vriendin van mij heeft een iphone 4S aangeschaft maar er is een probleem. Toestel geeft aan dat simkaart niet geprovisioneerd is. Ik heb het aantal keer uit en aangezet maar het heeft niet geholpen. Hoe moet ik dit oplossen?

Mvg
Reputatie 5
@muzzie38
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Kan je vriendin in een privébericht haar naam, adres, postcode, woonplaats en geboortedatum toesturen? Dan kijk ik het voor haar na.
Ik heb zojuist een iPhone 4 gekocht maar krijg ook de melding dat de simkaart niet geprovisioneerd is. Heb hem al aan itunes aangesloten..wie kan helpen?
Reputatie 6
lozan18 welkom op het forum

je zal even moeten bellen met de service desk die kunnen een reset doen voor je op 1200 via je telefoon of 06-2400-1200 via andere telefoons

hij maakt dus geen goed contact tussen sim/telefoon
Ik heb hetzelfde probleem, ik heb ook geen service en in mijn instellingen zie ik dat de simkaart niet geprovisioneerd is. Ik heb hem al verschillende malen aan en uit gedaan, maar dat helpt ook niet.
Wat moet ik nu doen?
Reputatie 6
babarageestman welkom op het forum

je kan doen morgen wat ik hier boven jouw vraag schreef of wachten op een moderator morgen die deze topic leest
Goedenavond,

Ik heb vanmiddag m'n nieuwe iPhone 4S opgehaald, er staat alleen dat hij de simkaart niet geprovisioneerd heeft.
Wie kan me helpen?

Bvd.

Reageer